Ügyfélszerzés kihívás – 1.nap
Üdvözöllek itt az ügyfélszerzés kihívás 1. napján!
Ha nem tudod, hogy miről szól ez a kihívás, akkor engedd meg, hogy röviden leírjam neked, majd pedig rátérünk az 1. nap témájára és feladataira!
Nézzük!
Ügyfélszerzés kihívás – Mi a cél?
Ezzel a kihívással szeretnék egy új nézőpontot megismertetni veled.
Tudom, hogy vállalkozóként az egyik legnagyobb probléma, hogy honnan lesznek folyamatosan ügyfelek.
Látom az ügyfeleimen, hogy van, aki fejest ugrik a hirdetésekbe, mások a trendekre próbálnak felülni és igyekeznek minél több videót készíteni. De sajnos kevés eredménnyel.
Mi lehet a baj?
Az én tapasztalatom szerint amikor valakinél kevés az ügyfél, akkor ott a legtöbb esetben az alapokkal van baj. Nincsenek megfelelően lerakva az alapok.
Mit jelent ez?
Azt, hogy nem tudatosan építkezel.
Nem gondoltad végig, és nem fogalmaztad meg azt, hogy:
- ki vagy te valójában,
- milyen üzenetet szeretnél eljuttatni a potenciális ügyfelekhez,
- milyen erősségeid vannak, amikre építkezhetsz,
- hogyan tudod megkülönböztetni magad,
- a célcsoportodnak mire van valójában szüksége,
- hogyan tudod úgy megfogalmazni az ajánlatodat, hogy az felkeltse a figyelmet.
Ebben a kihívásban éppen ezért ezeket a témaköröket fogjuk körüljárni az alábbi tematika alapján:
- Pozicionálás: ki vagy te valójában, milyen helyet szerentél elfoglalni az ideális ügyfelek fejében?
- Erősségek: mikre kell alapoznod a trendek helyett?
- Online audit: hogyan tükrözi a kommunikációd, megjelenésed mindezt?
- Célcsoport: kihez szólsz, és mi jellemző rájuk?
- Értékajánlat: mi az, amit kínálnod kell, hogy felfigyeljenek rád?
Az 1. nap – Pozicionálás
-
Gondold végig, hogy mit szeretnél elérni?
-
Mit szeretnél, hogy az emberek hogyan gondoljanak rád
-
Milyen poziciót szeretnél elfoglalni a fejükben?
Feladat az 1.napra: fogalmazd meg, hogy ki vagy te valójában, és milyen poziciót szeretnél betölteni a célcsoportod fejében?