ügyfélszerzés, ügyfélszerzés tipp, ügyfélszerzés tanács, ügyfélszerzés gondolkodásmód, ügyfélszerzés introvertáltként
Ügyfélszerzés

Ügyfélszerzés – Így legyél hatékonyabb!

Read Time:2 Minute, 46 Second

 

Ügyfélszerzés – az egyik legnehezebb terület vállalkozóként.

Rengeteg félelem van, ami gátol bennünket abban, hogy hatékonyan tudjuk végezni. Az egyik ezek közül az, hogy vajon érdekelni fogja-e az embereket az, amit mondunk. Lesz-e egyáltalán valaki, aki felkapja rá a figyelmét, akire hatással van.

Szerintem sokan ezt rosszul gondolják.

Mindjárt ki is fejtem, hogy miért!

 

Amikor egy vállalkozó azzal keres meg, hogy nem tudja, hogy van-e értelme az állandó posztolásnak, mert szinte alig jön rá reakció, akkor mindig igyekszem neki egy másik nézőpontból is megvilágítani a helyzetet.

Sokszor látom, hogy azt gondolják, hogy egy-egy posztnak nincs nagy jelentősége.

Pedig ez nem így van!

 

Engedd meg, hogy elmeséljek neked valamit!

 

Gondolj csak bele, hogy például te egy párkapcsolati coach vagy és kiteszel egy elgondolkodató posztot. Azt a posztot lehet, hogy nem látják sokan, de mi van ha látja egy olyan valaki, akinek éppen akkor nagyon jól jön. Elgondolkodtatja, nyitottá válik rá, hogy más nézőpontból nézze a helyzetét.

A posztod hatására elkezd másképp nézni a társával való kapcsolatára, elkezd közeledni, másképp kommunikálni, pedig már jó ideje fagyos köztük a hangulat.

A te posztod valójában kommunikációra és empátiára ösztönzi az adott személyt – annak ellenére is, hogy egyetlen lájkot vagy visszajelzést adna a bejegyzésedre.

Ez pedig lehet, hogy oda vezet, hogy újra fel tudják fedezni a kapcsolatuk szépségeit.

 

Milyen hatással lehet ez?

 

Lehet, hogy amikor újra felfedezik ezeket a szépségeket, akkor jobban fognak kommunikálni és megerősödik közöttük a kötelék.

De ez nem csak rájuk lesz hatással, hanem például a gyerekeikre is. Akik azt tapasztalják, hogy enyhül az otthoni feszültség, elkezdenek a napok kiegyensúlyozottabban telni. Ezáltal a gyerekek is újabb kommunikációs készségeket ismerhetnek meg. Ami hosszú távon az ő életükre, majdani kapcsolataikra is hatással lesz.

Szóval, ha belegondolsz, akkor azzal, hogy azt a gondolatot megosztottad, nem csak az adott személynek segítettél, hanem pozitív hatással leszel a gyermekeik jövőbeni kapcsolataira is.

 

És így már egészen más színben tűnik fel az, hogy vajon van-e jelentősége annak, hogy megosztod vagy nem osztod meg azt a kiinduló posztot, igaz?

 

Ez szerintem egy nagyon jó példa arra, hogy miért is fontos, hogy látható válj a célcsoportod előtt és megoszd a gondolataidat, illetve azokat az értékeket, azokat az információkat, azokat az inspirációkat, amelyekkel segítheted őket.

Úgyhogy, ha legközelebb azon gondolkodsz, hogy megnyomd-e a publikálás gombot, akkor jusson eszedbe ez a pár sor!

 

Ügyfélszerzés – Így tekints rá mostantól!

 

Az ügyfélszerzés nem csak azt jelenti, hogy egyesével felhívogatod, megkeresed az embereket. Itt az ideje, hogy másképp tekints magára az ügyfélszerzés folyamatára.

Én azt javaslom, hogy minden tevékenységedet, minden kommunikációdat, mindent, amit a vállalkozásoddal csinálsz egy folyamat részeként képzeld el. Az egésznek az a célja, hogy megszólítsd a célcsoportodat, felkeltsd a figyelmüket, elérd, hogy megbízzanak benned, és azt, hogy téged válasszanak – és ez is ügyfélszerzés. 

Ne add fel azért, mert egyből nem jön visszajelzés. A fenti példa is mutatja, hogy soha nem tudhatod, hogy melyik posztod éppen kire lesz hatással. Nem tudhatod, hogy melyik gondolatod indít el egy olvasódban olyan folyamatokat, amelynek a végén téged fog felkeresni, hogy segíts neki!

Ezzel a szemléletmóddal készítsd a posztjaidat!

És ne arra gondolj, hogy ha egyből nem reagálnak, akkor az egy rossz poszt.

Legyél kitartó, legyél következetesen a célcsoportod szeme előtt, és hidd el, hogy téged fognak keresni, ha szükségük lesz segítségre!

 

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

 

 

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük