ügyfélszerzés, ügyfélszerzés kihívás, ügyfelek szerzése, új ügyfelek szerzése
Ügyfélszerzés

Ügyfélszerzés – 5 napos kihívás, ami segít

Read Time:1 Minute, 46 Second

 

Az ügyfélszerzés nem könnyű területe a vállalkozásnak. Tudom, hogy sokaknak ezzel gyűlik meg leginkább a baja, ezért szeretnék én is itt az oldalon nagyobb hangsúlyt fektetni rá!

Amit nálam olvasol lehet, hogy különbözni fog attól, amit a legtöbb helyen találsz. Én ugyanis első lépésként nem egy újabb felületet vagy eszközt fogok javasolni. Nem is foglak arra biztatni, hogy ugorj fejest és csak csináld, majd alakul valahogy.

Ez nem én vagyok!

Ahogy az oldalam fejlécében is olvashatod, számomra az a fontos, hogy a személyiségeddel dolgozz, ne pedig ellene.

 

Mit jelent ez a gyakorlatban?

 

Azt, hogy ne trendeket vagy gurukat kövess! Ne próbálj meg leutánozni egy-egy jónak tűnő stratégiát, és ne rohanj mások után, mert kívülről olyan jónak és sikeresnek tűnnek!

Helyette lépj egy lépést hátra, és gondolkozz!
A kulcs a tudatosság!

A tudatosság kulcsfontosságú dolog egy sikeres vállalkozás felépítéséhez. Tudnod kell ugyanis, hogy mit miért csinálsz, mit hogyan csinálsz, és mivel mi a célod. Ismerned kell önmagad, tudnod kell, hogy mik az erősségeid, mire építkezhetsz és miben vagy egyedi. Csak ezek ismeretében fogod tudni kiválasztani a megfelelő eszközöket és stratégiákat.

Vagyis nem fordítva gondolkodunk. Nem kívülről befele haladunk. Nem ugrunk először fejest az online világban, majd amikor nem sikerül semmi, akkor magunkat hibáztatva visszavonulunk.

Első lépés a tudatos önismeret.

Ismerd meg önmagad! Tudd, hogy milyen erősségekkel rendelkezel, milyen értékek fontosak a számodra, és miben vagy te más, mint a többi hasonló szakember.

Ha ezeket megfogalmazod, akkor jöhet a következő lépés. És a következő.

Ezekről fogok írni a következő bejegyzésekben, érdemes lesz visszatérned.

A tematika, ami alapján haladunk a következő lesz:

  1. Pozicionálás: ki vagy te valójában és mi a célod? (kattints ide az olvasáshoz)
  2. Erősségek: miben vagy erős és egyedi? (kattints ide az olvasáshoz)
  3. Online audit: megjelenik mindez a kommunikációdban? (kattints ide az olvasáshoz)
  4. Célcsoport: kinek segítesz, mi  jellemző rá? (kattints ide az olvasáshoz)
  5. Értékajánlat: mit kínálsz a számukra, és mindez hogyan tükrözi az erősségeidet, az értékedet és az egyediségedet? (kattints ide az olvasáshoz)

Ezek lesznek az 5 napos kihívás részletei, amelynek fókuszában az ügyfélszerzés áll majd!

Tarts velem, térj vissza ide a blogra, és csináljuk együtt a kihívást!

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Jenei Gizella
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.