legnagyobb személyes márkaépítési hiba, hibák a személyes márkaépítésben, márkaépítés hiba, személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Személyes márkaépítés

Személyes márkaépítés: Íme a legnagyobb hiba, amit elkövethetsz!

Read Time:2 Minute, 30 Second

 

Mai bejegyzésemben az egyik legnagyobb személyes márkaépítési hiba lesz a téma. Az, amiről beszélni szeretnék sokkal több vállalkozót érint, mint az elsőre gondolnád. Lehet, hogy benned is megfogalmazódott már, de nem is gondoltál rá, hogy ez hiba lehet.

Nézzük!

 

Legnagyobb személyes márkaépítési hiba

 

Az elmúlt évek tapasztalata alapján biztosan állíthatom neked, hogy az egyik legnagyobb hiba, amit vállalkozók elkövetnek az, hogy azt gondolják, hogy túl sokat ismétlik az üzenetüket.

Tudod, hogy hányszor hallottam már azt, hogy:

  • „Á, én már nem mondom el többször, mert ez már olyan ciki!”
  • „Nem ismételhetem folyton önmagam!”
  • „Már úgy érzem, hogy zavarom őket a sok poszttal, és azzal, hogy mindig ugyanazt mondom!”

Hidd el, hogy ismétlésre szükség van!

 

Miért van szükség az ismétlésre?

 

Elsősorban a következő okok miatt:

  • nem mindenki látja mindig az összes tartalmadat
  • a közönségednek többször is hallania kell az üzenetedet, hogy azonosulni tudjon veled
  • több különböző szemszögből kell hallaniuk az álláspontodat
  • minden egyes poszttal megváltoztatod a nézőpontjukat
  • minden egyes poszt közelebb hozza őket ahhoz, hogy veled dolgozzanak

Ezért ne gondold azt, hogy ha túl sokszor ismétled el az üzenetedet, akkor a célközönséged megun téged. Hidd el, hogy akkor fog beütni az üzeneted, amikor te már azt érzed, hogy túl sok belőle.

Gondolj csak bele, hogy hogyan működnek a reklámok, amiket a neten vagy korábban a tévében hallottál. Azokat is unod már. A könyöködön jön ki a legtöbbnek a szlogenje. Mégis, amikor olyan helyzetbe kerülsz, hogy szükséged lenne mondjuk egy fájdalomcsillapító krémre, akkor tuti beugrik egy kettő, amiről korábban hallottál.

A tévéreklámokat is ezerszer hallod. De ez van, így működik az agyunk. Sokszor kell hallanunk valamit, hogy majd bizonyos helyen és időben elő tudjuk hívni.

És ez működik nálad is. A te személyes márkádat is ez teszi erőssé, hiszen ha sokszor hallják az üzenetedet, akkor ott leszel a tudatukban. Lehet, hogy most még nincs szükségük segítségre, de ha majd egyszer olyan helyzetbe kerülnek, vagy ajánlani kell valakit, akkor biztosan eszükbe jut, hogy hallottak már egy ilyen szakemberről. 

Ezért fontos, hogy az üzeneted pontos legyen, és következetesen kommunikáld a felületeiden.

Ha úgy érzed, hogy szükséged lenne egy kis segítségre az üzeneted pontos megfogalmazásához, akkor kattints ide, és olvasd el ezt a korábbi cikkemet!

 

Mit érdemes tenni?

 

Mit tehetsz, hogy elkerüld ezt a nagyon gyakori személyes márkaépítési hibát? 

Van három egyszerű lépés, ami segíthet neked:

 

  1. Építsd fel a témáidat: legyen a tartalmaid mögött stratégia, olyan, ami keretbe foglalja a célközönséged számára azt, amit mondani szeretnél. Soha ne cél nélkül kommunikálj, mindig vezessen valahova!
  2. Készíts ütemtervet: legyen egy tartalomnaptárad, hogy lásd, hogy mikor miről és hányszor beszéltél már. Így nem marad ki semmi. Alakítsd úgy, hogy hosszú távon is fenn tudd tartani.
  3. Találd meg a ritmusodat: találd meg a ritmusodat az ötleteléssel, az alkotással és a posztolással. Ismerd meg önmagad, figyeld meg, hogy hogyan működsz jól, és erre alapozz. Így leszel önazonos, és így nem fog kimeríteni a kommunikáció.
Ne feledd!
Elsősorban a következetességre koncentrálj és csak utána a minőségre!
Ez fog neked erős és hiteles személyes márkát építeni! 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük