személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #50 – Töröld ezeket a szavakat!

Read Time:1 Minute, 36 Second

 

Íme a sorozat ötvenedik része – Személyes márka tipp #50

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#50 személyes márka tipp

Töröld ki ezeket a szavakat a kommunikációdból!

 

Milyen szavakra gondolok?

Vannak olyan szavak, amik szinte már elcsépeltek. Azt is mondhatnám, hogy unalmasak. Bár eleinte figyelemfelkeltés céljából kezdtük használni őket, de ma már annyit hallottuk, hogy csak átsiklunk felettük.

Ilyenek például:

  • tartós
  • teljeskörű
  • maximális, minimális
  • pontosság
  • megbízhatóság
  • kedvesség
  • odafigyelés

Ezek mind-mind olyan szavak, amiket már mindenki használ.

Ha jobban belegondolsz, akkor ezek a szavak nem mondanak szinte semmit. Nézzünk csak néhány példát!

Azt mondja egy szépségápolási szakember, hogy tartós szempilla.

De mit jelent az, hogy tartós. Kinek mi számít tartósnak. Ez egy szubjektív dolog. Ami neked tartós, az lehet, hogy az ügyfelednek egyáltalán nem az, mert neki más elképzelése volt a tartósra. Ehelyett sokkal jobb, ha pontosabban fogalmazol. Például 1 hónapig nem is kell vele foglalkoznod – itt már egyből megfogható az eredmény.

Maximális, minimális szintén egy ilyen jelző. Gyakran használják, hogy maximális ügyfélélményt kínálnak.
Rendben, de ez mit jelent? Mire számíthatok, ha bemegyek a boltba, ha vásárolok tőle, esetleg, ha hozzá fordulok valamilyen problémámmal kapcsolatban.
Ehelyett is legyél konkrét, vagyis írd le pontosan, hogy nálad mit jelent a maximális ügyfélélményt. Mi az, amiben te más vagy, amiben különbözöl a többi hasonló szakembertől. Ezt sokkal jobban megértik a célcsoportodba tartozók.

Úgyhogy a mai személyes márka tipp: Keresd meg ezeket a szavakat, tudatosan figyelj rájuk, és töröld ki őket a kommunikációdból!

Hidd el, hogy ha megfogadod ezt a tanácsot, akkor sokkal hatékonyabb lesz a kommunikációd, nem fogsz eltűnni a tömegben, és sokkal erősebb személyes márkát tudsz építeni!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük