személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #49 – Készíts egy saját modell!

Read Time:1 Minute, 37 Second

 

Íme a sorozat negyvenkilencedik része – Személyes márka tipp #49

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

#49 személyes márka tipp

Készíts egy saját modellt!

 

Miért fontos ez a személyes márka tipp?

Ha tanácsadóként vagy szolgáltató vállalkozóként dolgozol, akkor biztos vagyok benne, hogy van már egy kialakult elképzelésed, egy bevált módszered, amivel segíteni szoktál a hozzád fordulóknak.

De akkor is előfordulhat, hogy meg tudsz fogalmazni egy sokakra érvényes tanácsot, folyamatot, ha valamilyen terméket értékesítesz. Hiszen ott is felmerülnek gyakori kérdések, problémák, amik sokaknál ismétlődnek.

Gondold végig, hogy a meglévő tudásod és tapasztalatod alapján meg tudsz-e fogalmazni egy saját szakmai modellt, amit utána csak hozzád kötnek majd!

Ez a személyes márka tipp azt a célt szolgálja, hogy meg tudd különböztetni magad a zsúfolt piacon.

Nem baj, ha ez a modell még sehol máshol nem szerepelt. Nincs semmilyen általános elvárás vagy előírás arra vonatkozóank, hogy hogyan kellene kinézni, vagy mit kellene tartalmaznia.

Ez a tipp abban segít neked, hogy meg tudd fogalmazni a szakértelmed, a tapasztaladot esszenciáját röviden, könnyen érthetően, és ami még szintén nagyon fontos, megjegyezhetően.

Úgyhogy a mai személyes márka tipp: Készíts egy saját modellt!

 

Ha elkészítetted, akkor nyugodtan publikáld, tedd közzé, magyarázd el, hogy miért úgy építetted fel, és mondd el, hogy mit értesz alatta. Nyugodtan vállald fel a saját gondolataidat, meglátásaidat, véleményedet, mert ezzel fogod tudni csak elérni, hogy a célcsoportod felfigyeljen rád.

Mutass nekik valami újat, valami olyan nézőpontot, megoldást, amivel még nem találkoztak!

Az emberek szeretik kipróbálni az új dolgokat, hiszen kíváncsiak. És ami még szintén nagyon jó, hogy sokkal könnyebben felkapják rá a fejüket, mint az unalomig ismételt szlogenekre, idézetekre.

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük