személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #48 – Találj ki egy saját kifejezést!

Read Time:1 Minute, 41 Second

 

Íme a sorozat negyvennyolcadik része – Személyes márka tipp #48

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#48 személyes márka tipp

Találj ki egy saját kifejezést!

 

Miért fontos ez a személyes márka tipp?

Egy személyes márka akkor lesz igazán ütős, ha könnyen megjegyezhető. Ha vannak olyan ismertetőjegyei, amelyekről az embereknek egyből beugrik, hogy kiről is van szó.

A saját kifejezés pont ebben segít neked!

Ha van egy olyan elnevezés, kifejezés vagy szó, amit korábban még nem használt senki, de te úgy érzed, hogy nagyon jól kifejezi a te egyediségedet, akkor használd!

Nálam ilyen például a csendes vállalkozók. Nem igazán használja senki, én is csak nemrég kezdtem el, de szerintem nagyon jól jellemzi azokat az introvertált és/vagy érzékeny személyiséggel vállalkozókat, akik nem szeretik a nyomulást, a tukmálást és az erőszakos kommunikációt. Akik azt szeretnék, ha a saját igényeiknek megfelelően, önazonosan tudnának boldogulni az üzleti életben.

Amikor ezt használom, igyekszem mindig kiemelni, hogy a csendes nem azt jelenti, hogy félénk, visszahúzódó. Éppen ellenkezőleg, csendesen is lehet óriási hatást gyakorolni a világra. Én hiszek ebben, ezért használom ezt a kifejezést.

Úgyhogy a mai személyes márka tipp: Találj ki egy saját kifejezést!

Ha neked már van ilyen, akkor kezdd el tudatosan és következetesen használni. Ne feledd, hogy csak akkor fog beépülni a célcsoportod fejébe, ha nagyon sokszor találkoznak vele. Csak akkor fogják tudni hozzád kötni, ha elég sokszor hallják.

Nem baj, ha ezt a kifejezést még senki nem használta korábban, ne ijedj meg ettől. Sőt, az a legjobb, ha először hozzád kötik. 

Csak mindig arra figyelj, hogy mondd el azt is, hogy mit jelent, és miért használod! 
Fontos, hogy tudják, hogy pontosan mit értesz alatta. Ez a későbbi félreértések elkerülésében sokat tud segíteni.

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük