Személyes márka tipp #48 – Találj ki egy saját kifejezést!
Íme a sorozat negyvennyolcadik része – Személyes márka tipp #48
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#48 személyes márka tipp
Találj ki egy saját kifejezést!
Miért fontos ez a személyes márka tipp?
Egy személyes márka akkor lesz igazán ütős, ha könnyen megjegyezhető. Ha vannak olyan ismertetőjegyei, amelyekről az embereknek egyből beugrik, hogy kiről is van szó.
A saját kifejezés pont ebben segít neked!
Ha van egy olyan elnevezés, kifejezés vagy szó, amit korábban még nem használt senki, de te úgy érzed, hogy nagyon jól kifejezi a te egyediségedet, akkor használd!
Nálam ilyen például a csendes vállalkozók. Nem igazán használja senki, én is csak nemrég kezdtem el, de szerintem nagyon jól jellemzi azokat az introvertált és/vagy érzékeny személyiséggel vállalkozókat, akik nem szeretik a nyomulást, a tukmálást és az erőszakos kommunikációt. Akik azt szeretnék, ha a saját igényeiknek megfelelően, önazonosan tudnának boldogulni az üzleti életben.
Amikor ezt használom, igyekszem mindig kiemelni, hogy a csendes nem azt jelenti, hogy félénk, visszahúzódó. Éppen ellenkezőleg, csendesen is lehet óriási hatást gyakorolni a világra. Én hiszek ebben, ezért használom ezt a kifejezést.
Úgyhogy a mai személyes márka tipp: Találj ki egy saját kifejezést!
Ha neked már van ilyen, akkor kezdd el tudatosan és következetesen használni. Ne feledd, hogy csak akkor fog beépülni a célcsoportod fejébe, ha nagyon sokszor találkoznak vele. Csak akkor fogják tudni hozzád kötni, ha elég sokszor hallják.
Nem baj, ha ezt a kifejezést még senki nem használta korábban, ne ijedj meg ettől. Sőt, az a legjobb, ha először hozzád kötik.
Csak mindig arra figyelj, hogy mondd el azt is, hogy mit jelent, és miért használod!
Fontos, hogy tudják, hogy pontosan mit értesz alatta. Ez a későbbi félreértések elkerülésében sokat tud segíteni.