
Személyes márka tipp #45 – Tegyél rendet a környezetedben!
Íme a sorozat negyvenötödik része – Személyes márka tipp #45
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#45 személyes márka tipp
Tegyél rendet a környezetedben!
Miért fontos ez a személyes márka tipp?
Tudom, hogy ez nem egy rendrakós blog. Ne ijedj meg, nem takarítós tippet hoztam a számodra. A mai személyes márka tipp lényege sokkal inkább az, hogy felhívjam a figyelmedet arra, hogy a rendezett/rendszerezett környezet rengeteget növelheti a fókuszt és ezzel együtt a hatékonyságot is.
Személyes márka tipp: szánj 10 percet arra, hogy rendbe szedd a munkakörnyezetedet!
Nézd át, hogy milyen dokumentumok, könyvek és jegyzetek vannak az asztalodon. Melyek azok az ötletek, amelyek még jól jöhetnek. Tedd el őket egy külön mappába, hogy ha szükség lenne rájuk, akkor tudd, hogy hova kell nyúlni értük.
Ugyancsak fontos, hogy tegyél rendet a számítógépeden is. Az online mappákba is tud óriási rendetlenség és fejetlenség lenni. Biztos te is sok dolgot lementesz, letöltesz, hogy majd jó lesz valamikor. Itt az ideje, hogy rendszerezd őket aszerint, hogy mire fogod tudni használni őket. Lehet, hogy egy új anyaghoz raktad félre? Esetleg posztot akartál belőle írni? Mindegy mi a cél, fontos, hogy legyen felcímkézve, mert akkor nem kell fejben tartanod, hogy mi mire lesz jó. Nem is gondolnád, de óriási stresszt tud okozni az, hogy mindent próbálsz észben tartani. Állandóan ott motoszkál a fejedben, hogy „jajj, ezt még meg kell tennem, azt el kell küldenem, hova is mentettem el azt az e-bookot…”
Rengeteg kérdés, információ, amit próbálsz fejben tartani. Pedig sokkal könnyebb dolgod lenne, és biztos vagyok benne, hogy sokkal hatékonyabb is lennél, ha rendszereznéd ezeket az információkat, és szükség esetén tudnád, hogy hova kell nyúlnod értük.
Úgyhogy a mai személyes márka tipp: rendszerezd a munkaterületed a hatékonyság növeléséért!
Tetszett a tipp?
Akkor kattints ide a többiért!

