személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #44 – Hozz be új nézőpontokat!

Read Time:1 Minute, 59 Second

 

Íme a sorozat negyvennegyedik része – Személyes márka tipp #44

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#44 személyes márka tipp

Hozz be új nézőpontokat!

 

A mai személyes márka tipp célja, hogy építsd a szakértői státuszod, megkülönböztesd magad a többi szakembertől, és felkeltsd a célközönség figyelmét. Úgyhogy arra invitállak, hogy kínálj új nézpontot a számukra úgy, hogy megosztasz valami olyan gondolatot, ami megkérdőjelezi a sokak által elfogadott általánosságokat.

 

Mindjárt ki is fejtem, hogy mire gondolok!

 

A legtöbb helyen ugye azt hallod, hogy a nagy sikereket a komfortzónán kívül lehet elérni. 

Én ezt másképp gondolom, és ezt ki is mondom. Én azt gondolom, hogy a komfortzónádon belül maradva is lehetsz sikeres. 

Meg szoktak lepődni rajta, hiszen nem ez az általánosan elfogadott nézőpont. Én viszont meg is szoktam magyarázni, hogy miért gondolom így. Az indokom az, hogy nem mindenkinek jó, ha a komfortzónáján kívülre löki magát. Egyáltalán nem biztos, hogy mindenkire pozitívan, motiválóan hat. Sokakat megbénít. A bennük lévő félelmek miatt hiába próbálkoznak vele, hiába hiszik el, hogy ott majd sikerülni fog minden, annyira megbénítják őket a belső gátak és félelmek, hogy nem lesznek eredményesek.

Én ehelyett azt vallom, hogy a komfortzónádon belül kell is boldogulhatsz. De nem úgy, hogy csak ülsz és várod a sikert, hanem úgy, hogy megdolgozol érte. Dolgozol önmagad megismerésén, az erősségeid és az egyediséged felfedezésén, majd pedig dolgozol azon, hogy megtaláld azokat az eszközöket, módszereket és stratégiákat, amelyekkel eléred a célodat. Hiszem, hogy csak úgy tudsz önazonos vállalkozást építeni, ha nem erőszakolsz magadra olyan szerepeket és eszközöket, amelyek nem illeszkednek hozzád. És azt az energiát, amit arra fordítasz, hogy másnak mutasd magad, fordíthatnád arra is, hogy jobban, alaposabban, mélyebben megismerd önmagad, és a saját erősségeidre alapozva válassz eszközöket. 

Úgyhogy a mai személyes márka tipp az, hogy te is ossz meg a célközönségeddel valamilyen meghökkentő, kizökkentő gondolatot, amivel új nézőpontot hozhatsz az életükbe. De törekedj rá, hogy ne csak egyszerűen elmond, hanem el is magyarázd, hogy miért így gondolod. Ezzel növeled a szakértői státuszod és a bizalmat irántad.

 

Tetszett a tipp?

Akkor kattints ide a többiért!

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük