személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #41 – Keress podcasteket!

Read Time:1 Minute, 35 Second

 

Íme a sorozat negyvenegyedik része – Személyes márka tipp #41

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#41 személyes márka tipp

Keress podcasteket a témádban!

 

Miért fontos ez a személyes márka tipp?

 

A személyes márka építése során nagyon fontos, hogy úgy és olyan helyeken jelenj meg, ahol a célközönséged is jelen van. Egy nagyon jó módszer arra, hogy többen megismerjenek, ha szerepelsz podcastekben.

A podcast több szempontból is kiváló választás. Statisztikák szerint ma már egyre többen hallgatják őket vezetés, futás vagy egyéb szabadidős tevékenységek közben. Másrészről pedig tökéletesen beleillik a startégiádba, ha te inkább a csendesebb vállalkozók körébe tartozol, és nehezen mutatod meg önmagad.

Ha gondot okoz számodra, hogy kiállj a kamera elé, vagy kitegyél egy fotót önmagadról, akkor egy népszerű podcasttel könnyedén elérheted  célcsoportodat.

Éppen ezért a mai személyes márka tipp: szánj 15 percet arra, hogy körülnézz ezeken a felületeken. Készíts egy listát azokról a podcastekről, amelyeket a célcsoportod is szívesen hallgat. De ne állj meg itt! Gyűjtsd ki a podcastek tulajdonosainak adatait, nézd meg az egyéb felülteiket, és vedd fel velük a kapcsolatot.

Fontos, hogy ne csak cél nélkül írj rájuk!

Sokkal hatékonyabb, ha onnan közelíted meg a dolgot, hogy mi az, amit te tudsz nyújtani az ő hallgatói számára. Mi az, amiben segíteni tudod a podcast készítőjét. Lehet, hogy ő is örülni fog a témának, amit viszel, mert nem kell neki arra az időpontra másikat kitalálni. Az sem elképzelhetetlen, hogy a közös beszélgetések hatására valamilyen együttműködés alakul ki köztetek, amivel könnyebbé tehetitek a célcsoportotok életét!

 

Tetszett a tipp?

Akkor kattints ide a többiért!

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük