Személyes márka tipp #40 – Hiedelemrombolás
Íme a sorozat negyvenedik része – Személyes márka tipp #40
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#40 személyes márka tipp
Rombolj le egy nagyon gyakori hiedelmet az iparágadban!
Miért fontos ez a személyes márka tipp?
Az emberek fejében sokszor kialakulnak olyan hidegelmek, amelyek meghatározzák a mindennapi működésüket. Nincs ez másképp az üzleti életben sem.
Biztos vagyok benne, hogy ha te is egy ideje már próbálod értékesíteni a szolgáltatásodat, termékedet, akkor találkoztál már legalább egy ilyen hiedelemmel. Tudod, ezek azok, amik miatt az emberek kifogásokat gyártanak, próbálják lebeszélni magukat arról, hogy tőled vásároljanak.
Neked, mint vállalkozónak, nagyon fontos, hogy foglalkozz ezekkel a hiedelmekkel. Mégpedig úgy, hogy megmutatod az embereknek, hogy miért tévhit az, amit gondolnak. Arra is koncentrálj, hogy megértsék, hogy miért tévhit az, amit annak gondolnak – hogyan alakulhatott ki, honnan ered stb.
Ha sikerül átalakítanod a fejükben ezt a gondolatot, ha sikerül őket meggyőznöd arról, hogy amit korábban gondoltak, az lehet, hogy nem is úgy van, azzal eléred, hogy nyitottabbá váljanak. És mivel te nyitod fel a szemüket, ezért elsőként a te megoldásoddal, válaszoddal találkoznak!
Úgyhogy a mai személyes márka tipp: válaszd ki az iparágad legnagyobb hiedelmét, és cáfold meg!
Hiedelemromboló posztötlet
Hoztem egy mintát is, ami segíthet neked megfogalmazni ezt a posztot! Ha egyáltalán nincs ötleted, akkor használd az alábbi formulát!
Ideje tisztázni ezt az [őrjítő / frusztráló] tévhitet a _____ oldalról! Az emberek gyakran hisznek a _____. Ez gyakran azért van, mert a ____. A valóság azonban a ____.
Egy 1-5-ig terjedő skálán, amikor ezt hallod, mennyire [bosszant / idegesít] ez téged?
Ahogy látod egy kérdéssel zártam!
Ezt te se hagyd ki, mert így könnyebben kialakulhat egy párbeszéd, ahol megmutathatod, hogy miért a te megoldásod a megfelelő a számukra. Ezzel pedig építed a bizalmat és az elköteleződést!