
Személyes márka tipp #4 – Mit tennél, ha te lennél a konkurenciád?
Íme a sorozat negyedik része – Személyes márka tipp #4
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#4 személyes márka tipp
Ha te lennél a saját konkurenciád, akkor mit tennél másképp, hogyan lennél jobb a mostani önmagadnál?
Emlékezz arra, amit mindig mondani szoktam: „Nem másolunk, kiemelkedünk!”
Ezalatt azt értem, hogy ne akarj olyan lenni, mint a többiek. Ne azért nézd meg a konkurensedet, hogy aztán lemásold. A személyes márkaépítés soha nem egy szerep eljátszásáról szól. A lényeg az, hogy megtaláld a saját hangod, a saját erősségeid és azt tudd megmutatni, aki valójában vagy.
Akkor miért mondom most mégis, hogy nézd meg a konkurenseidet?
Azért, mert ha nem tudod, hogy kikkel versenyzel, akkor honnan fogod tudni, hogy hogyan lehetnél jobb náluk?
Meg kell vizsgálnod a konkurenseidet! Meg kell nézned, hogy kikkel versenyzel, ők hogyan kommunikálnak, mi az üzenetük, milyen eszközöket használnak.
Jegyzeteld ki, majd amikor kész vagy, akkor gondolkodj el rajta, hogy te hogyan csinálhatnád másképp! Mi az:
- amit ők nem csinálnak?
- ami hiányzik a kommunikációjukból?
- amivel többet tudnál adni a célközönségednek?
Ha ez megvan, akkor jöjjön a mai személyes márka tipp is!
Vizsgáld meg önmagadat is ugyanezek szerint a szempontok szerint. Csak most azt nézd meg, hogy te mit tehetnél még hozzá a saját márkádhoz!
Gondold végig, hogy:
- lehetne-e egyértelműbb az üzeneted (ne feledd, a zavart elme nemet mond)
- következetesen ugyanazt az üzenetet kommunikálod-e minden felületeden
- van-e bármilyen megkülönböztető tulajdonságod, amivel felkeltheted a célközönséged figyelmét
- egységes a megjelenésed (vizualitás is fontos)
- ha valaki rákeres a nevedre, akkor amit talál az egyezik azzal, ami kommunikálsz
Indulj el ezen a vonalon. Tekints egy potenciális érdeklődő szemével a vállalkozásodra!
+1 tipp
Ha rákeresel a saját nevedre, illetve a saját vállalkozásodra, akkor inkognitó ablakban tedd meg ezt. Ez azért fontos, mert így a keresési előzményeid nem fogják befolyásolni a találati listát és valóban olyan képet fogsz látni, mint amikor egy ismeretlen rákeres a nevedre!

