személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #39 – Gyors versenytárselemzés

Read Time:1 Minute, 38 Second

 

Íme a sorozat harminckilencedik része – Személyes márka tipp #39

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#39 személyes márka tipp

Időközönként iktass be egy gyors versenytárselemzést!

 

 

Miért van értelme ennek?

 

Tudom, hogy sokan beleesünk abba a hibába, hogy a versenytársainkhoz hasonlítgatjuk önmagunkat. Joggal gondolhatod most azt, hogy ha ez ilyen nagy probléma, akkor miért biztatlak erre még én is.

Engedd meg, hogy megmagyarázzam!

Ha céltalanul hasonlítgatod önmagad a versenytársakhoz, az valóban káros. Mégpedig azért, mert akkor csak azt fogod észrevenni, hogy ők milyen sikeresek már, mennyi követőjük van, milyen sokan aktívak az oldalukon vagy éppen mennyi mindent elértek már. És máris belekerülsz egy lefelé húzó spirálba, amiből nehéz kitörni.

De ha tudatosan elemzed őket, vagyis konkrét céllal nézed át a tevékenységüket, akkor egészen más lesz a helyzet. 

 

Hogyan csináld?

 

Szánj 15 percet arra, hogy egy versenytársad online jelenlétét áttekinted. Legyen nálad jegyzettömb, és írj fel egy dolgot, amit jól csinálnak, és egy dolgot, amit jobban tudnál csinálni náluk (mert van rá egy jó megoldásod, egyedi meglátásod, ötleted).

Használd ezeket az észrevételeket ahhoz, hogy a márkastratégiádat finomítsd!

Úgyhogy a mai személyes márka tipp: végezz versenytárselemzést korlátok között (maximum 15 perces időtartamban)!

De vigyázz! Fontos, hogy óvatos legyél!

Nehogy belefáradj az összehasonlítgatásba, mert akkor ellentétes hatást fog kiváltani ez a tipp. Ne feledd, mindenkinek más az útja, és mindenki a saját útjának más-más szakaszában jár. Tudatosítsd, hogy te éppen hol jársz, és mit miért csinálsz!

Az időintervallum pont abban segít, hogy ne csússz bele az előbb említett negatív spirálba, hanem tudj fókuszálni arra, amiért az elemzést csinálod!

 

Tetszett a tipp?

Akkor kattints ide a többiért!

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük