Személyes márka tipp #36 – Ki vagy te 3 szóban?
Íme a sorozat harminchatodik része – Személyes márka tipp #36
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#36 személyes márka tipp
Kérdezd meg a célcsoportodat, hogy mi az a 3 szó, ami eszükbe jut, ha meghallják a nevedet?
Miért érdemes megkérdezni a célcsoportodat?
A célcsoport visszajelzése az egyik legnagyobb érték a számodra. Tudod, hogy miért?
Azért, mert az validálja az ötletedet.
Ez azt jelenti, hogy te kitalálhatsz bármilyen nagyszerű ötletet, tökéletesítheted a végletekig az íróasztalodnál ülve, de mindez semmit sem ér, ha a piacod, a célcsoportodba tartozó emberek vissza nem igazolják, hogy az tényleg mennyire szuper.
Egy ajánlat akkor lesz igazán jó, ha érdekli az embereket. Akkor fognak érte pénzt adni, ha értékes a számukra, ha rezonálni tudnak az üzenetével.
És mindez igaz rád is, mint szakértőre.
Építed a személyes márkádat, dolgozol rajta, szorgalmas vagy, de vajon átmegy az az üzenet, amit el szeretnél juttatni? Vajon megértik, hogy mit képviselsz?
Ezt a legjobban úgy tudod leellenőrizni, hogy ha megkérdezed őket. Ha megkéred őket, hogy mondják el, hogy mi az a 3 szó, ami a neved hallatán az eszükbe jut.
Kérdezd meg minél több olyan embertől, aki a célcsoportodba tartozik, mert az ő véleményük lesz igazán értékes a számodra.
Ha a visszajelzések azt tükrözik, amit te szeretnél képviselni, akkor abból tudni fogod, hogy jó úton haladsz, egyértelmű az üzeneted. Ha azonban más értékek, más tulajdonságok, esetleg más érzések jönnek vissza, akkor érdemes elgondolkodnod, hogy hol tudod egyszerűsíteni, egyértelműsíteni az üzenetedet. Ha van rá lehetőséged, akkor kérdezz vissza, hogy miért ezek jutnak eszükbe – segíthet, ha megérted, hogy hol ment félre az üzenet.
Akkor se keseredj el, ha nem teljesen ugyanazt kapod vissza, mint amire számítottál. Tekints erre úgy, hogy megkaptad a lehetőséget, a figyelmeztetést, hogy dolgozz még az üzeneteden. Fontos, hogy soha ne keserdj el, mert sokkal jobb menet közben szembesülni vele, mint csak várni az eredményt, ami soha nem jön el. Ha látod, hogy valami egy kicsit félrecsúszott, akkor még mindig megvan a lehetőséged arra, hogy javíts rajta. És ez a lényeg!
Úgyhogy a mai személyes márka tipp: Kérdezd meg a célcsoportodat, hogy mi az a 3 szó, ami eszükbe jut, ha meghallják a nevedet?
Tetszett a tipp?
Akkor íme a sorozat többi része:
https://jeneigizella.hu/tag/szemelyes-marka-tipp/