személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #34 – Írd meg a saját történetedet!

Read Time:1 Minute, 54 Second

 

Íme a sorozat harminnegyedik része – Személyes márka tipp #34

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

 

#34 személyes márka tipp

Írd meg a saját történetedet!

 

 

Miért fontos a történeted?

 

Képzelj el egy beszélgetést, ahol az egyik ismerősöd megoszt veled valamit, ami éppen most történik vele. Nagyon nehezen nyílik meg, úgy érzi, hogy kényes a téma. Nem tudja, hogy vajon mit fogsz szólni hozzá, nem fogod-e megítélni, esetleg nem nézel-e majd rá másképp miután hallottad.

Feszengve kezd hozzá a történet elmeséléséhez, tele van félelmekkel. 

Érdeklődve hallgatod, és ahogy halad a történettel egyre bőszebben bólogatsz. Ennek pedig az az oka, hogy pontosan tudod, hogy min megy keresztül, mert veled is megtörtént már ez az eset.

Ő nem érti, hogy miért bólogatsz. Furcsán néz rád.

Amikor észreveszed ezt, akkor igyekszel megnyugtatni, és azt mondod neki: ne aggódj, tudom, hogy min mész keresztül, szerintem tudok is neked segíteni, mert én is jártam már ebben a cipőben.

Az ismerősöd ezt hallva vesz egy mély lélegzetet, és elkezd megnyugodni. Elkezd egyre nyíltabban, bátrabban beszélni az adott témáról. Örül neki, hogy nincs egyedül, hogy valaki végre megérti, hogy min megy keresztül.

Látod, hogy mi történt?

Azzal, hogy tudattad az ismerősöddel, hogy pontosan tudod, hogy min megy keresztül, elérted, hogy megbízzon benned, jobban megnyíljon neked, és ami a legfontosabb, kapcsolódni tudtál hozzá. Érezte, hogy nincs egyedül, hogy van segítség.

Ugyanezt fogja érezni a célcsoportod is, ha megosztod velük a saját történetedet. Ha elmeséled az utadat, a nehézségeidet, azt, hogy min metnél keresztül – és természetesen azt, hogy hogyan oldottad meg azokat a nehézségeket, amikkel ők most éppen szembenéznek.

Örülni fognak, hiszen ők is azt látják, hogy nincsenek egyedül. Van, aki megérti őket. Így épül a bizalom, így épül a kötődés, és így tudod elérni, hogy hiteles szakembernek tekintsenek.

Úgyhogy a mai személyes márka tipp: írd meg a saját történetedet, majd pedig mutasd is meg a célközönségednek!

 

Tetszett a tipp?

Akkor kattints ide a sorozat többi részért!

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük