személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #33 – Készíts csalit!

Read Time:1 Minute, 39 Second

 

Íme a sorozat harmincharmadik része – Személyes márka tipp #33

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#33 személyes márka tipp

Készíts csalit!

 

Mi az a csali?

 

Csalinak nevezzük a marketingben azt az anyagot, amit többnyire ingyen kínálunk az érdeklődőknek az e-mail címükért cserébe. Ezek azok az anyagok, amik miatt biztosan te is feliratkoztál már néhány hírlevélre, online tanfolyamra vagy kihívásra. Az, aki készítette ajándékba adja neked ezt az anyagot azért, hogy te megadd neki az e-mail címedet. Így mind a ketten jól jártok, hiszen te kapsz egy értékes dolgot, míg a készítő növelni tudja a hírlevél listáját, így bármikor, hirdetések nélkül el tud érni téged, mint potenciális ügyfelet.

A csali tehát jó dolog. Fontos szerepe van a marketing folyamatokban.

A csalinál az egyik legfontosabb, hogy olyan dolog legyen, amit a célcsoportod, a potenciális ügyfeleid nagyon akarnak, és nagyon hasznos a számukra. Ez lehet valamilyen gyakorlati tipp, egy kisebb probléma azonnali megosztása, egy teszt vagy bármi más – a lehetőségeknek csak a fantáziád szab határt.

Az érdeklődők által feltett gyakori kérdések megválaszolása például az egyik legjobb csali.

Biztosan hozzád is érkeznek olyan kérdések, amik ismétlődnek, amit a legtöbben megkérdeznek. Ha úgy érzed, hogy sem időd, sem energiád nincs arra, hogy egyesével megválaszold őket, akkor gyűjtsd össze, majd készíts egy pdf dokumentumot a válaszaidból. Így amikor legközelebb valaki ilyennel keres, akkor csak küldd el neki a linket, ahol letöltheti.

Úgyhogy a mai személyes márka tipp a következő: készíts letölthető összefoglalót a gyakran feltett kérdésekből! Legyen olyan ez, mint egy kis kiadvány – fontos, hogy tükrözze a márkád üzenetét vizuális és szöveges tartalom szempontjából is!

 

Tetszett a tipp?

Akkor kattints ide a sorozat többi részért!

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük