
Személyes márka tipp #30 – Használd fel újra a tartalmaidat!
Íme a sorozat harmincadik része – Személyes márka tipp #30
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#30 személyes márka tipp
Használd fel újr a tartalmaidat!
Miért érdemes újra felhasználni a tartalmakat?
A tartalmak újrafelhasználásának nagyon egyszerű oka van: rengeteg időt és energiát tudsz vele megspórolni. Nem kell ugyanis új témák után kutatnod, nem kell a nulláról felépítened valamit, hanem egyszerűen a jól bevált, népszerű témákhoz nyúlsz.
A mai személyes márka tipp: nézd végig a meglévő tartalmaidat, válaszd ki a legnépszerűbbeket, és használd fel őket újra!
De vigyázz, hogy ne egy az egyben tedd meg!
Hogyan érdemes újrafelhasználni a meglévő tartalmakat?
Ha aktív tartalomgyártó vagy, akkor mostanra már biztosan rengeteg értékes tartalmat készítettél. Az a tapasztalatom, hogy sok vállalkozó úgy gondolkodik, hogy ha elkészített egy adott tartalmat, akkor azt mindenki látja, nem lehet még egyszer felhasználni, mert azt fogják gondolni, hogy ismétli önmagát, és nem képes újat készíteni.
Az algoritmus azonban nem így működik. Sajnos nem mutat meg minden bejegyzést mindenkinek, így szinte biztos, hogy mindenki nem látja az összes bejegyzésedet. Vagyis ez azt jelenti, hogy lesz olyan bejegyzésed, amivel egy adott olvasód soha nem találkozott.
A tartalmak újrafelhasználása ennek ellenére nem azt jelenti, hogy fogd a már megírt tartalmat és tedd közzé újra, változtatás nélkül. A közösségi médiában még talán működik ez a stratégia, de a honlapodon, ha blogolsz, akkor ne alkalmazd. Elsősorban az algoritmus miatt, hiszen a Google algoritmusa nem támogatja a duplikációt. Tehát szó szerint, ugyanúgy, ne tedd fel újra a honlapodra az adott tartalmat.
Ehelyett készíts például egy hosszabb blogbejegyzésből rövid kivonatot, amit kiküldhetsz a hírlevéllistádnak, esetleg közzétehetsz a közösségi médiában. De készíthetsz belőle hanganyagot, amit felhasználhatsz egy podcasthez. Kivághatsz belőle néhány idézetet, pontokba szedheted a tartalmát és máris kiteheted például a Pinterestre, Instagramra.
Ez csupán néhány ötlet, de remélem, hogy hasznos a számodra! Légy kreatív, ne hagyd, hogy a korábban elkészített értékes tartalmaid elvesszenek! Frissítsd fel, alakíts rajtuk, és használd fel őket újra!
Tetszett a tipp?
Akkor kattints ide a sorozat többi részért!

