személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #3 – Ne változz egy ügyfél kedvéért!

Read Time:1 Minute, 35 Second

 

Íme a sorozat harmadik része – # személyes márka tipp.

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#3 személyes márka tipp

Ne változz meg az ügyfeled kedvéért!

 

Kaptál egy negatív kritikát? 
Esetleg egy ügyfeled azt mondta, hogy másképp kellene viselkedned? Talán azt is részletezte, hogy hogyan?

Ne változz meg miatta!

A mai személyes márka tipp: ne változz meg, mert akkor oda az önazonosság és oda a hitelesség!

Előfordulhat, hogy találkozol egy olyan ügyféllel/potenciális ügyféllel, akivel az elején nem igazán találjátok a közös hangot. Bár szakmailag elismeri a munkádat, elmondja, hogy neki arra van szüksége, amit te kínálsz, de jó lenne, ha másképp csinálnád, mert csak abban az esetben dolgozna veled.

Ilyenkor a legjobb, amit tehetsz, hogy udvariasan megköszönöm a visszajelzést, és hagyod, hogy az utatok külön folytatódjon. Engedd el nyugodtan, mert hosszú távon az ilyen ügyfél csak a problémákat fogja látni. Az ilyen típusú emberekből lesznek a kukacoskodó, mindenbe belekötő ügyfelek.

Semmiképpen ne kezdj el fogadkozni, hogy megteszed, amit kér!

Tudom, hogy nagyon kellenek az ügyfelek. Tudom, hogy nagyon kell a bevétel. Mindenkinek. De hidd el, hogy azzal nem építed a márkád, ha olyan ügyfeleid vannak, akik utána telekürtölik a piacot azzal, hogy miért nem jó, amit csinálsz. 

Lehet, hogy most úgy tűnik, hogy elveszítesz egy ügyfelet. De gondolj inkább rá úgy, hogy meghagytad a helyet azoknak az ügyfeleknek, akik valóban veled akarnak dolgozni. Akik valóban értékelik azt, aki te vagy és azt, amit kínálni tudsz a számukra.

Ne azokat akard meggyőzni, akik különböznek tőled! Koncentrálj azokra, akik hasonló értékrenddel élnek mint te! 
Így fogod azt érezni, hogy álomügyfeleid vannak! 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük