személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #28 – Oszd meg az első ügyfélsikeredet!

Read Time:1 Minute, 48 Second

 

Íme a sorozat huszonnyolcadik része – Személyes márka tipp #28

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#28 személyes márka tipp

Oszd meg az első ügyfélsikered történetét!

 

Hogyan oszd meg a történetet?

 

Az ügyfélsikerek nagyon fontosak a személyes márkád és a bizalom építése szempontjából. A megosztás során arra koncentrálj, hogy az adott ügyfél legyen a történet főhőse. Ez azt jelenti, hogy a történetet, amit elmesélsz, ne magadra szabd, ne a magad szempontjából meséld el, hanem az ügyfél szempontjából.

Természetesen nem kell pontos nevet mondani, ha ehhez nem járult hozzá az ügyfeled.

Nyugodtan el is mondhatod, hogy amit használsz az egy álnév, mert bizalmas a téma és nem szeretnéd, hogy felismerjék az ügyfelet. Nyugodtan tedd hozzá, hogy nem az a lényeg, hogy ő pontosan mivel foglalkozik, hanem maga az átalakulás.

A történet elmesélésekor koncentrálj az átalakulásra, a tranformációra, amin az ügyfélnél végbement a közös munka során. 

Meséld el, hogy honnan indultatok, mi volt a kiinduló probléma, milyen utat jártatok be közösen, illetve milyen eredményeket értetek el. 

 

Úgyhogy a mai személyes márka tipp: Gyűjtsd össze az ügyfélsikereidet, és oszd meg az elsőt!

 

Oszd meg a közösségi médiában is!

 

Ha szeretnéd, akkor ennek a történetnek a rövidített változatát megoszthatod a közösségi médiában is. Ehhez hoztam neked egy kis segítséget!

Kezdd a posztodat a következőképpen: 
„Soha nem fogom elfelejteniazt an apot, amikor az első ügyfelem elérte [ide írd be az eredményt]. Minkettőnk életére nagy hatással volt. A következő történt…”

Ezzel az indítással felkelted az olvasók figyelmét, és érdeklődve fogják olvasni, hogy mi is történt valójában.

A történeteknek hatalmas erejük van a bizalomépítésben. Ha szeretnél többet megtudni arról, hogy hogyan tudod felhasználni a saját történetedet, akkor olvasd el ezt a korábbi blogbejegyzésemet ▶️ https://jeneigizella.hu/szemelyes-markaepites-igy-hasznald-a-sajat-torteneted/

 

 

Tetszett a tipp?

Akkor kattints ide a sorozat többi részért!

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük