személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #22 – Mutasd meg, hogy hol szerepeltél!

Read Time:1 Minute, 45 Second

 

Íme a sorozat huszonkettedik része – Személyes márka tipp #22

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#22 személyes márka tipp

Készíts egy külön oldalt, ahol bemutathatod, hogy hol szerepeltél!

 

Szerepeltél a tv-ben? Meghívtak egy interjúra egy Youtube csatornán? Vendég voltál egy podcastben? Publikáltál valamilyen online felületen?

Ha igen, akkor hozz létre egy külön oldalt neki a honlapodon!
Gyűjtsd össze ezeket az eseményeket, és írj róluk néhány sort! Meséld el röviden, hogy hogy zajlott a meghívás, a beszélgetés, a közös munka, miért volt fontos a számodra, és milyen értéket kaptál általa.

Ezek az események növelik a bizalmat irántad. Erősítik a szakértői státuszodat, hiszen ha az emberek azt látják, hogy több helyre meghívnak, mint szakértőt, akkor ők is szakértőként fognak tekinteni rád.

 

Nem baj, ha még nincsenek ilyen eseményeid.

 

Ne érezd magad emiatt rosszul, hiszen mindenki kezdi valahol. Azonban ha szeretnéd, hogy a jövőben legyenek, akkor tedd a stratégiád részévé, hogy keresel ilyen együttműködési lehetőségeket!

Járj nyitott szemmel, keresd azokat a potenciális partnereket, akikkel együttműködhetsz, akiknél megjelenhetsz.

De a legelső dolog, amit megtehetsz ezért az, hogy kezdj el a saját felületeiden tartalmakat közzétenni. Kezdj el kommunikálni, írj blogot, készíts videókat vagy hanganyagokat. Kezdd el megmutatni az embereknek és a szakmának, hogy létezel, tedd magad láthatóvá. Mutasd meg, hogy szakemberként milyen értékek fontosak a számodra, milyen céljaid vannak, mi motivál, min szeretnél változtatni – egyáltalán mik a te saját meglátásaid a szakmáddal kapcsolatban.

Neked kell először értéket adnod. Neked kell először megmutatnod azt, hogy te valóban értesz a szakmádhoz, saját elképzeléseid, saját meglátásaid vannak. Ez az első lépés. Ha ez megvan, akkor jönni fog a többi lehetőség is.

Ezért a mai személyes márka tipp: kezdj el értéket adni, majd keress együttműködő partnereket!

 

Tetszett a tipp?

Akkor kattints ide a sorozat többi részért!

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük