személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #21 – Készíts vision boardot!

Read Time:1 Minute, 47 Second

 

Íme a sorozat huszonegyedik része – Személyes márka tipp #21

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#21 személyes márka tipp

Készíts vision boardot!

 

Mi az a vision board?

A vision board egy olyan tábla, amelyen képeket, szimbólumokat és idézeteket (vagy bármi mást, amit szeretnél) gyűjthetsz össze azért, hogy inspiráljanak téged.

Szerintem a legjobb, ha ezt fizikailag készíted el, és elhelyezed valahol a lakásban, de természetesen online is van rá lehetőséged.

 

Miért hasznos a vision board?

A vision board segíthet vizualizálni azt, hogy mit szeretnél elérni, és azt, hogy hogyan fogod elérni azt a célt, amit kitűztél.

Bár néhányan úgy gondolják, hogy ez csak egy hobby projekt, nem szabad alábecsülni. Tudományos célmeghatározás áll emögött az eszköz mögött. A statisztikák azt mondják, hogy az emberek 72%-a éri el a célját, ha leírja és ha konkrét terveket készít róla.

Van néhány alapelv, amit érdemes figyelembe venned:

  • konkrét meghatározás: ne általánosíts, hanem konkrétan fogalmazd meg a célodat, és ezt írd is le
  • kihívás: nem baj, ha a cél most még elérhetetlennek tűnik; a jó célok eleinte a komfortzónán kívülieknek tűnnek
  • elkötelezettség: nem elég, ha csak elkészíted ezt a táblát, aktívan részt is kell venned a feltüntetett célok megvalósításában
  • visszajelzés: legyen hely rajta arra, hogy a visszajelzéseket, az apróbb sikereket fel tudd tüntetni; ez segít motiváltnak maradni
  • ne legyen túl komplex: bár fontos, hogy kihívást jelentsen, de azért figyelj arra, hogy ne legyen túl bonyolult és teljesíthetetlen

Gondolj erre a tervező táblára úgy, mint iránytűre, amely segít neked kitűzni a célt, illetve meghatározni az odavezető utat. Így ha menet közben nehézségekbe ütközöl, elbizonytalanodsz, esetleg lankad a motivációd, akkor mindig visszatérhetsz ehhez a vision boardhoz, áttekintheted a valódi céljaidat, és újabb motivációt meríthetsz.

A mai személyes márka tipp: készítsd el a saját vision boardodat! 

 

Tetszett a tipp?

Akkor kattints ide a sorozat többi részért!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük