személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #2 – Szerinted mivel foglalkozom?

Read Time:1 Minute, 34 Second

 

Íme a sorozat második része – #2 személyes márka tipp.

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
De jöjjön is a #2 tipp!

 

#2 személyes márka tipp

Kérd meg a vevőidet, hogy válaszoljanak erre a kérdésre (illetve, ha még nincsenek, akkor a követőidet): Kérlek fogalmazd meg, hogy szerinted mivel foglalkozom?

 

Miért fontos ez?

Sokszor érezzük úgy, hogy mi már mindent elmondtunk arról, hogy mivel foglalkozunk. Igen ám, de lehet, hogy mindezt olyan nyelvezettel tettük, ami nem egyértelmű a célközönségünk számára.

Gyakran tapasztalom, hogy vállalkozóként beleesünk abba a hibába, hogy túl szakmai nyelven fogalmazunk. Azt hisszük, hogy attól leszünk hitelesek, attól fognak jobban megbízni bennünk, ha a kommunikációnk tele van szakzsargonnal.

Pedig a tapasztalat azt mutatja, hogy nem.

Az emberek jó részének fogalma sincs azokról a szakmai kifejezésekről, amiket használsz. Nem tudják például, hogy mit jelent sejtszinten megújulni. De azt tudják, hogy nem érzik jól magukat a bőrükben. Érzed a kettő között a különbséget?

Úgyhogy a mostani személyes márka tipp: kérdezd meg a vásárlóidat, hogy szerintük mivel foglalkozol!

Ha összhangban van azzal, amit szeretnél hallani, akkor szuper! Jól kommunikálsz!
De ha nincs, akkor itt az ideje, hogy javíts rajta. Lehet, hogy egyszerűsítened kell, lehet, hogy másképp kell megfogalmaznod az üzenetedet. Mindegy melyikkel kezded, a lényeg, hogy kezdd el!

De el ne felejtsd felhasználni azokat a szavakat, amiket a válaszokban kaptál!

Azok ugyanis aranyat érnek majd neked! Hiszen azok a célcsoportod nyelvezetén íródtak. És a titok, hogy ha úgy kommunikálsz, ahogy ők beszélnek, akkor azt fogják érezni, hogy egy nyelvet beszéltek = azt fogják érezni, hogy közülük való vagy, vagyis elkezdenek majd jobban megbízni benned, hiszen te megérted őket! 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük