
Személyes márka tipp #19 – Keresztmarketingezz!
Íme a sorozat tizenkilencedik része – Személyes márka tipp #19
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#19 személyes márka tipp
Keresztmarketingezz!
Amikor elindulsz a vállalkozásoddal, akkor azt szeretnéd, hogy minél előbb megismerjenek – azért, hogy minél előbb legyenek ügyfeleid és vásárlóid.
Nagyon jó dolog, ha te magad is építkezel, értékes tartalmat készítesz és osztasz meg a felületeiden, de ha szeretnél ezen a folyamaton gyorsítani, akkor van néhány lehetőség, ami kipróbálhatsz.
Ezek közül az egyik a keresztmarketing.
A keresztmarketing lényege, hogy keresel olyan együttműködő partnereket, akik ugyanarra a célcsoportra céloznak mint te, de nem a konkurenseid.
Hogyan kell ezt érteni?
A lényeg az, hogy ha találsz egy olyan partnert, akinek már van követő bázisa, és a követő báziásában vannak olyan emberek, akiket te is el szeretnél érni, akkor megbeszélheted vele, hogy ajánljátok egymást.
Mondok egy példát!
Ha te kisvállalkozásoknak nyújtasz szolgáltatásokat, például a marketing vagy az szervezetfejlesztés területén, akkor számodra jó keresztmarketing partner lehet egy könyvelő, aki kisvállalkozásoknak könyvel. Ő ajánlhat téged az ügyfelei számára, és te is ajánlhatod a te ügyfeleidnek az ő szolgáltatását. Kiküldhetetitek egymás hasznos tartalmait a listáitokra, így új érdeklődőket szerezhettek.
Ahogy látod, ezzel nem veszélyeztetitek egymás üzletét, hiszen bár egy a célcsoport, de teljesen más a szolgáltatás – viszont mégis kapcsolódik a kettő, és értéket jelenthet az ügyfeleknek.
Ezért a mai személyes márka tipp: keress olyan partnereket, akikkel keresztmarketinget folytathatsz!
Vedd fel velük a kapcsolatot, írd meg nekik, hogy te milyen területen és kiket támogatsz, és beszéljétek meg, hogy hogyan tudtok majd együttműködni.
Tetszett a tipp?
Akkor kattints ide a sorozat többi részért!

