Személyes márka tipp #18 – Tegyél bemutatkozást a szolgáltatás oldalra!
Íme a sorozat tizennyolcadik része – Személyes márka tipp #18
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#18 személyes márka tipp
A termékek vagy szolgáltatások oldalon is legyen bemutatkozás!
Ne csak a termékeid vagy a szolgáltatásaid legyenek feltüntetve azon az oldalon, ahol megvásárolhatók. Tegyél egy rövid bemutatkozást erre az oldalra is. Elsősorban arra fókuszálj, hogy miért érdemes a célcsoportodnak téged választania! Miért lesz jó, ha a te termékedet, szolgáltatásodat veszi meg!
Arról is írj, hogy miben vagy más, mint a többi hasonló szakértő!
Nem kell hosszúnak lennie, hiszen ez az oldal nem erre szolgál. De sok esetben lehet egy döntő tényező, hogy közvetlenül ott, vásárlás előtt még egyszer meggyőzöd az érdeklődőt arról, hogy jó helyen jár, jó döntést hoz, és nem fog csalódni.
Ezért a mai személyes márka tipp: tegyél egy 1-2 mondatos bemutatkozást a termékek/szolgáltatások oldalra – akár minden termékhez!
Nyugodtan foglald bele ebbe azokat az értékeket, amelyek fontosak a számodra, azt az egyediséget, ami megkülönböztet téged a többiektől, illetve azt is, hogy milyen további előnyei előnyei lesznek majd a közös munkátoknak.
Ha ezek megfogalmazásához szükséged lenne segítségre, akkor olvasd el ezeket a korábbi cikkeket:
- értékek megfogalmazásáról szóló cikkhez kattints ide ⇒ A márkád alapvető értékei – így fogalmazd meg!
- a miérted megfogalmazásáról szóló cikkhez kattints ide ⇒ A miérted megfogalmazása – ezért fontos a vállalkozásod számára!
Tetszett a tipp?
Akkor kattints ide a sorozat többi részért!