személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #17 – Ellenőrizd le a borítóképeid!

Read Time:1 Minute, 42 Second

 

Íme a sorozat tizenhetedik része – Személyes márka tipp #17

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#17 személyes márka tipp

Ellenőrizd le a borítóképeidet!

 

Az online felületeid olyanok, mint egy katalógus rólad. Ha valaki rákeres ezekre az oldalakra, akkor rögtön kap egy képet arról, hogy milyen is vagy valójában. Ha tudatosan építed az énmárkádat, akkor ez a kép harmonikus, a felületek összhangban vannak egymással, és a fő üzenetedet közvetítik.

A legtöbb esetben azonban nem ezt tapasztalom. Amikor jön hozzám egy vállalkozó, hogy dolgozzunk a személyes márkáján, akkor első lépésként mindig egy auditot csinálunk. Vagyis megnézzük a jelenlegi helyzetet. Megnézzük, hogy mi az, amit róla találunk, ha rákeresünk a nevére, illetve milyen kép tárul elénk az online felületek áttekintése után.

Sokszor látom, hogy nincsenek összhangban a felületek. Mivel a legszembetűnőbb részek a fejlécek, borítóképek, ezért érdemes ezekre is különösen odafigyelni. 

 

Ezért a mai személyes márka tipp: ellenőrizd le az összes felületeden a borítóképedet és fejlécedet!

 

Nézd meg, hogy vajon azt az üzenetet közvetítik-e, amit te szeretnél!
Ellenőrizd le, hogy azt a célt támogatják-e, amit el szeretnél érni!
Vizsgáld meg, hogy összhangban vannak-e egymással – vizuálisan is!

Ezek apróságok, de hidd el, hogy nagyon fontos elemei a személyes márkaépítésnek. Ha minden felületeden hasonló színeket, formákat és motívumokat használsz, akkor sokkal könnyebben megjegyeznek, és sokkal könnyebben felismerik a tartalmaidat. A vizualitásnak is fontos szerepe van a tudatos énmárka építésben, hiszen az emberek a közösségi médiában csak görgetnek. Szükséged van valamire, amivel megakaszthatod ezt a tevékenységet, és elérheted, hogy észrevegyenek. Ehhez pedig nagyon jó eszköz ez figyelemfelkeltő, szokatlan borítókép, képfelirat vagy más vizuális elem.

 

Tetszett a tipp?

Akkor íme a sorozat többi része: 
https://jeneigizella.hu/tag/szemelyes-marka-tipp/

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük