
Személyes márka tipp #16 – Legyen látható a neved!
Íme a sorozat tizenhatodik része – Személyes márka tipp #16
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#16 személyes márka tipp
Ellenőrizd le, hogy az online felületeiden jól látható-e a neved, könnyen megtalálják-e az érdeklődők!
Gyakran látom, hogy egy vállalkozónak szuper oldala van, esetleg a közösségi médiában is nagyon jól kommunikál, azonban amikor valaki rá akar keresni arra, hogy ki készíti ezeket a tartalmakat, hogy hívják és hol lehet őt elérni, akkor nehézségekbe ütköznek.
Éppen ezért a mai személyes márka tipp: menj végig az összes online felületeden, és ellenőrizd le, hogy mindenhol látható-e, könnyen megtalálható-e a neved és az elérhetőséged!
A legjobb, ha még egy rövid bemutatkozás is található a neved alatt. Olyan, ami egy mondatban összefoglalja, hogy ki vagy te, kinek, miben és hogyan segíthetsz. Erről szól amúgy a személyes márka tipp #15 része, amelyet ide kattintva érhetsz el.
Miért fontos, hogy lássák a neved? Miért nem elég mondjuk a cégnév?
Tapasztalatom szerint az emberek szeretnek emberekhez kapcsolódni. Fontos nekik, hogy ki áll a termék és a szolgáltatás mögött. Szeretnék megismerni a valódi embert, mielőtt kapcsolatba lépnek vele. Ez a segítő, szolgáltató szakmákban különösen igaz.
Azt tapasztalom, hogy az emberek sokkal kevésbé bíznak olyan szakemberben, akinek nincs kint a fotója, illetve a neve a honlapon. Egyszerűen gyanúsnak érzik, nem igazán tudnak benne megbízni. Ott motoszkál a fejükben a félelem és bizonytalanság, hogy vajon mire számíthatnak, ha esetleg kapcsolatba lépnek vele.
Bármennyire is szeretnénk azt hinni, hogy a szimpátia nem befolyásolja a vásárlási döntést, ez sajnos nem így van. Az első benyomásnak óriási értéke van.
Korábbi vállalkozásomban (amiről ide kattintva olvashatsz többet) sokszor megtapasztaltam, hogy az emberek az én személyem miatt vásárolták a termékeinket. Hidegen sajtolt olajokat készítettünk, és már a kezdetekkor odafigyeltem arra, hogy ne csak a termékeink márkáját, hanem az én személyes márkámat is építsem. A tartalmaimmal, a segítségemmel és a kommunikációmmal arra törekedtem, hogy az emberek a téma szakértőjeként tekintsenek rám. És mivel látták, hogy értek a témához, tudok a kérdéseikre válaszolni, hatalmas tudásom van ezen a területen, ezért elfogadták azt, amit ajánlottam nekik. Elfogadták, megbíztam az általunk készített termékben, és még akkor is azt választották, ha nem volt a legolcsóbb a piacon. Azért, mert úgy gondolták, hogy a személyem rá a garancia, hogy amit kapnak az ugyanolyan magas minőségű lesz, mint a tartalmak, amiket készítek.
Ezért fontos, hogy te is megmutasd magad a szolgáltatásod mögött. Legalább egy fotóval és a neveddel. Nem kérlek arra, hogy állanódan szelfizz és teregesd ki a magánéletedet. Az nem visz előre. A bizalomépítés az viszont igen!
Tetszett a tipp?
Akkor íme a sorozat többi része:
https://jeneigizella.hu/tag/szemelyes-marka-tipp/

