
Személyes márka tipp #15 – Ki vagy, kinek, miben, hogyan segítesz?
Íme a sorozat tizenötödik része – Személyes márka tipp #15
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#15 személyes márka tipp
Ki vagy te, kinek, miben és hogyan segítesz? Fogalmazd meg, és használd bemutatkozáskor!
Megvan az a pillanat, amikor egy rendezvényen odalép valaki hozzád, akinek jó lenne gyorsan bemutatkozni, de nem igazán tudsz egy értelmes mondatot megfogalmazni?
Biztos, hogy veled is előfordult már!
Ez azért van, mert nem készültél még fel az ilyen helyzetekre! De ne aggódj, mert hoztam ehhez egy kis segítséget!
A mai személyes márka tippben szereplő kérdés így hangzik: ki vagy te, kinek, miben és hogyan segítesz?
Erre a kérdésre úgy tudsz válaszolni, ha tisztában vagy az erősségeiddel, a célcsoportoddal, az értékajánlatoddal és az egyediségeddel. Bontsuk ki ezt egy kicsit!
1. Ki vagy te… ▶️ Ez a része a kérdésnek rád vonatkozik.
Meg kell tudnod határozni, hogy pontosan ki vagy te a saját piacodon! Miről szeretnéd, hogy megismerjenek, mit szeretnél, hogy hozzád kössék. Az én esetemben ez úgy jelenik meg, hogy én mindig elmondom, hogy introvertált vállalkozóként segítem a hozzám hasonló vállalkozókat. Ezzel már egyből elhelyezem magam a másik fél fejében.
De volt már ügyfelem, aki úgy fogalmazta meg, hogy bach virágterápiát alkalmazó coach.
Ahogy látod, a lényeg nem az, hogy egyszerűen csak azt mond, hogy coach vagy, hanem jelöld is meg egyből a területet, amihez kapcsolhatnak.
2. Kinek … ▶️ Ez a rész a célcsoportod meghatározása.
Mondd el, hogy kinek segítesz. Tedd egyértelművé, hogy például vállalkozóknak, kisgyermekes anyukáknak, életmódot váltó nőknek, karrierváltó férfiaknak stb. A lényeg, hogy legyen rövid, tömör, konkrét és könnyen megjegyezhető.
3. Miben … ▶️ Ez a rész a szolgáltatásod/terméked bemutatása.
Mi az, amit kapnak tőled? Miben tudod támogatni a célcsoportodat? Milyen szolgáltatásod vagy terméked az, amelyik a legfontosabb a számodra? Melyik az, amit mindenképpen szeretnéd, hogy hozzád kössenek?
4. Hogyan … ▶️ Ez a rész szól az egyediségedről.
Mi az, amiben egyedi vagy? Miben különbözöl a többi hasonló szakembertől? Mi az, ami miatt téged érdemes választania a célcsoportodnak?
Szóval a mai személyes márka tippem, hogy fogalmazd meg egy, maximum 2 mondatban, hogy ki vagy te, kinek, miben és hogyan segítesz! Majd ezt a mondatot tanuld meg, alaposan gyakorold be, hogy bárhol és bármikor gördülékenyen el tudd mondani. Ezzel rögtön ki is használod az első benyomás adta lehetőségeket, és egyből elhelyezed magad a másik fél fejében!
Tetszett a tipp?
Akkor íme a sorozat többi része:
https://jeneigizella.hu/tag/szemelyes-marka-tipp/

