
Személyes márka tipp #14 – Írj az alapvető értékeidről!
Íme a sorozat tizennegyedik része – Személyes márka tipp #14
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#14 személyes márka tipp
Írj a számodra fontos értékekről!
Biztos hallottad már Simon Sinek elméletét az Aranykörről.
Ha még nem, akkor nézd meg ide kattintva, nagyon hasznos!
Simon Sinek elmélete arról szól, hogy az emberek nem azért vásárolnak meg egy terméket vagy szolgáltatást amilyen, hanem a mögötte lévő értékek miatt. Tehát a vásárlók nem azt veszik meg, amit csinálsz, hanem azt veszik meg, amiért csinálod.
Ezért van nagyon fontos szerepe a személyes márka építésében az értékeid megfogalmazásának.
Mai személyes márka tipp: fogalmazd meg az alapvető értékeidet, és rendszeresen jelenítsd meg őket a kommunikációdban!
Ez azt jelenti, hogy ne csak azt mondd el az embereknek, hogy neked például fontos érték az őszinteség, hanem azt is mondd el, hogy mit jelent ez számodra, miért fontos ez a számodra. Így nem lesz a kommunikációd általános, hanem ki fog tűnni a sok átlagos gondolat közül.
Tehát talád meg a terméked/szolgáltatásod mögötti miértet, és oszdd meg ezt az emberekkel. Így fogod tudni őket motiválni, ösztönözni a cselekvésre, a változásra, és arra, hogy kövessenek téged. Ha pedig elkezdenek követni, akkor az azt jelenti, hogy elkezdenek odafigyelni rád, megbízni benned. Ez pedig azt fogja eredményezni, hogy ha valamilyen problémájuk lesz, amire választ keresnek a területeden, akkor te leszel az elsőszámú választottjuk!
Számos vállalkozóval találkozom, aki azt gondolja, hogy a személyes márkaépítés egyenlő a céltalan magamutogatással. Ők általában azért zárkóznak el a személyes márkaépítéstől, mert nem akarják önmagukat mutogatni, és azt hiszik, hogy ezt nem lehet másképp.
Pedig valójában a személyes márkaépítésben sokkal fontosabb az, hogy megmutasd, hogy ki vagy valójában – milyen erősségeid vannak, miben vagy egyedi, milyen értékek mentén élsz és dolgozol. Ezek lesznek azok a dolgok, amik megragadják a célcsoportodba tartozó emberek figyelmét!
Tetszett a tipp?
Akkor íme a sorozat többi része:
https://jeneigizella.hu/tag/szemelyes-marka-tipp/

