
Személyes márka tipp #13 – Írd össze a gyakori kérdéseket!
Íme a sorozat tizenharmadik része – Személyes márka tipp #13
Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.
Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.
Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!
#13 személyes márka tipp
Írd össze a leggyakrabban felmerülő kérdéseket!
Egy idő után, amikor már elég sokan ismernek, elkezdenek érkezni hozzád a „Csak egy rövid kérdésem lenne…” kezdetű levelek. Amíg eleinte szívesen adsz ingyen tanácsot, egy idő után ez a fejedre nőhet, és sem időd sem energiád nem lesz arra, hogy mindenkinek válaszolj. És ha őszinték akarunk lenni, akkor nem is ez a cél, hiszen végső soron mégis üzletet építünk.
Ezzel természetesen nem arra akarlak bíztatni, hogy mostantól senkinek se segíts, hanem csak azt szeretném, ha okosabban tennéd!
Az, hogy segítséget nyújtasz, emaptikus vagy és odafigyelsz a célcsoportodra, hatékonyan tudja építeni a bizalmat és a márkád elismertségét. Éppen ezért azt javaslom, hogy kezdd el összegyűjteni azokat a kérdéseket, amelyeket a legtöbbször feltesznek neked!
A mai személyes márka tipp tehát: gyűjtsd össze a leggyakrabban hozzád érkező kérdéseket!
De ne állj meg itt!
Ha összegyűjtötted, akkor válaszold is meg őket röviden!
Foglald az egészet keretbe, készíts belőle egy egyszerű dokumentumot, majd pedig küldd el mindenkinek, aki „csak egy kérdés”-sel fordul hozzád! Készíthetsz hozzá egy szép dizájnt, ami tükrözi a személyes márkád személyiségét, színeit.
Ez az egyszerű kis taktika rengeteg időt spórol meg a számodra. Ha valaki szeretne tőled kérdezni, akkor nyugodtan küldd el neki ezt az anyagot, és kérd meg, hogy nézze át. Persze felajánlhatod neki, hogy ha nem találja meg a választ benne, akkor tegye fel neked írásban, de ha elég alapos vagy, akkor erre nem lesz szükség. Ha megfelelően ismered a célcsoportodat, akkor ezzel az anyaggal hatékonyan fogod kezelni az első kifogásokat, tévhiteket, és amikor utána hozzzád fordulnak, akkor más egy sokkal jobban felkészült ügyféljelölttel fogsz szembenállni. Így neked is é neki is hatékonyabb lesz a munka!
Tetszett a tipp?
Akkor íme a sorozat többi része:
https://jeneigizella.hu/tag/szemelyes-marka-tipp/

