személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #12 – Mutasd meg mit nem szeretsz!

Read Time:2 Minute, 9 Second

 

Íme a sorozat tizenkettedik része – Személyes márka tipp #12

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#12 személyes márka tipp

Írj arról, hogy mit nem szeretsz!

 

Tudom, hogy sokan azt gondolják, hogy a személyes márkaépítés egyenlő azzal, hogy lépten-nyomon önmagunkat fotózzuk és mutogatjuk. Pedig egyáltalán nem erről van szó. Ez az egyik legnagyobb tévhit, amivel találkozom a munkám során.

A személyes márka alapja az, hogy önazonos és hiteles vagy. Persze nem elég, ha ezt csak te tudod, mert úgy nem fog épülni a személyes márkád, és nem lesznek ügyfeleid sem. Ahhoz, hogy mások megismerjenek, láthatóvá kell válnod, vagyis meg kell mutatnod önmagad.

DE!

És itt jön a bizonyos de!

 

Mert az, hogy megmutatod önmagad nem egyenlő a cél nélküli szelfizéssel. 

 

Ha erős, hiteles és önazonos személyes márkát akarsz építeni, akkor mutasd meg az erősségeidet, az egyediségedet és a számodra fontos értékeket. De ne csak felsorold ezeket, hanem indokold is meg például, hogy az egyes értékek miért fontosak a számodra. Ennek köszönhetően a célcsoportodba tartozó emberek úgy fognak jobban megismerni, hogy nem az arcképedet nézik.

Nyugodtan beszélj önmagadról, meséld el az utadat, az élményeidet, a kudarcaidat vagy bármit. Csak arra figyelj, hogy mindezt olyan megközelítséből tedd, hogy a célcsoportod számára is érdekes és hasznos legyen. Vagyis ne csak azt mondd el, hogy milyen iskolát végeztél, hanem indokold meg, hogy miért azt választottad, miért volt fontos a számodra, ÉS hogyan válhat a megszerzett tudás a célcsoportod hasznára.

Mindig gondolj a célcsoportodra, hiszen neki készíted a tartalmakat!

A mai személyes márka tipp is ehhez a témához kapcsolódik: írj arról, hogy mit nem szeretsz. Indokold is meg!

Ez is építi a márkádat, hiszen egyből megtalálod a közös hangot azokkal, akik szintén nem rajonganak az adott dologért. 

Én például nagyon nehezen viselem, ha valaki visszaél az időmmel. A késés, illetve a szó nélkül való időpont lemondás az, ami a legjobban bosszant. Rugalmas vagyok, megértő vagyok, de nagyon nehezen viselem azt, ha szó nélkül úgy gondolja valaki, hogy teljesen rendben van, ha egy fél órát késik. Éppen ezért a szerződéseimbe mindig részletesen beleírom, hogy mi történik ilyen esetekben. Nekem ez biztonságot ad.

Nos, nálad mi az, amit nem szeretsz?

Tetszett a tipp?

 

Akkor íme a sorozat többi része: 
https://jeneigizella.hu/tag/szemelyes-marka-tipp/

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük