személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing
Személyes márka tipp

Személyes márka tipp #10 – Mutasd meg a kedvenc terméked!

Read Time:1 Minute, 47 Second

 

Íme a sorozat tizedik része – Személyes márka tipp #10

Ez a sorozat azért született, hogy inspiráljak, segítsek neked abban, hogy még hitelesebb és még erősebb legyen a személyes márkád.

Ebben a sorozatban rövid tippeket találsz majd. Olyanokat, amelyeket szinte azonnal meg tudsz valósítani.
Mindig hozok majd hozzá néhány gondolatot is azért, hogy segítsek még hatékonyabban átültetni a gyakorlatba mindazt, amiről beszélünk.

Nézzük is meg, hogy mivel készültem neked mára!

 

#10 személyes márka tipp

Mutasd meg, hogy neked melyik a kedvenc terméked/szolgáltatásod és miért!

 

Készíts róla egy fotós beszámolót, de még jobb, ha videót veszel fel. Tudom, hogy nem mindenki szeret videózni, de ha mégis olyan pillanatodban talál ez a tipp, hogy készen állsz rá, akkor hajrá, csináld meg.

Óriási bizalomépítő hatása van egy videónak. Az emberek egyből látják, hogy milyen vagy, hogyan kommunikálsz. Tökéletes az első pozitív benyomás kialakítására.

Mutasd be, hogy miért értékes az adott termék/szolgáltatás a potenciális ügyfeleid számára. Mit és hogyan old meg, hogyan segít, és miért ez a legjobb választás a számukra. Csak arra koncentrálj, hogy nekik hogyan lesz könnyebb az életük tőle. Így nem fog az egész magamutogatásnak tűnni.

Ne gondold, hogy tökéletesnek kell lennie!

A lényeg, hogy legyen önazonos!

Nem titkolom, hogy számomra a sebezhetőség kérdése nem volt könnyű. Megmutatni a gyengeségeimet, vállalni nyilvánosan a hibáimat? Na ez nem hiszem, hogy bárkinek könnyen menne.

De mikor megértettem, hogy ez nem arról szól, hogy kinevettessem, esetleg lejárassam magam, akkor elkezdett átalakulni a gondolkodásmódom. Megértettem, hogy az emberek szeretik azt látni, hogy az, aki segít neki éppen olyan esendő, sebezhető ember, mint ők.

Nem attól fognak bízni benned az emberek, hogy tökéletes vagy. A tökéletesség sok esetben taszítja az embereket, mert nem hiszik el. Nem hiteles az, aki tökéletesnek mutatja magát.

Ne úgy gondolj rá, hogy mostantól le kell járatnod magad!

A fókusz azon legyen, hogy meg tudd mutatni, hogy mit tanultál a hibádból. Arról szóljon a kommunikációd, hogy hogyan győzted le a nehézségeket, és ezeknek köszönhetően hogyan tudsz nekik is segíteni legyőzni a saját nehézségeiket, problémáikat.

Úgyhogy a mai személyes márka tipp szorosan kapcsolódik a sebezhetőséged felvállalásához!

Vállald fel önmagad és nyerd el a célcsoportod bizalmát! 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük