személyes márka tévhitek
Személyes márkaépítés

Személyes márka tévhitek – 3.rész

Read Time:1 Minute, 42 Second

 

A személyes márka tévhitek sorozatom 3. részénél járunk. Az a célom, hogy összegyűjtsem neked azt az 5 leggyakoribb tévhitet, amivel munkám során találkozom. Elsősorban azért, hogy ha a te fejedben is megfordulnak ezek a gondolatok, illetve téged is ezek tartanak vissza, akkor láss egy másfajta megközelítést is!

A sorozat első részét ide kattintva, míg a második részét ide kattintva olvashatod el!

Folytassuk a sorozat 3. részével!

 

Személyes márka tévhitek – 3. rész

 

A harmadik a személyes márka tévhit az, hogy bárkinek lehet erős személyes márkája, csak tennie kell érte.

 

Nos, ezt nagyon gyorsan meg tudom neked cáfolni. Elég, ha röviden megnézzük, hogy mi is a személyes márkaépítés valójában.

A személyes márkád nem más, mint a te erősségeid, képességeid, megszerzett tudásod, tapasztalatod, egyedi látásmódod, értékeid és eredményeid hiteles és őszinte kommunikációja.

Elég tömör megfogalmazás belátom, de a lényeg benne van. Mégpedig az a lényeg, hogy a személyes márkáddal megmutatod a célcsoportodnak mindazt, amit te megtanultál, megtapasztaltál, illetve azt az utat, amit te bejártál, és azt az egyedi látásmódot, amit menet közben kialakítottál. Azért mutatod meg nekik, hogy lássák, hogy te vagy a legjobb választás a számukra. Hogy lássák, hogy te vagy az, aki a legjobban megérti őket, és azt is bebizonyítod nekik, hogy miért vagy te más, mint a terület többi szakértője.

Vagyis megmutatod a szakértelmedet, az eddig eredményeidet, tapasztalataidat, amivel segíteni tudsz nekik megoldani azt a helyzetet, amivel küzdenek.

És ha neked nincs semmilyen szakmai tudásod és/tapasztalatod, akkor a személyes márkaépítés nem neked való. Ha nincs a kommunikációd mögött valós tudás, valós megélés, amivel segíthetnéd a célcsoportodat, akkor a szavaid csak üres ígéretek. És erre bizony tényleg nem érdemes személyes márkát építeni. Különösen nem a mostani világban, amikor is néhány kattintással leellenőrizhetik, hogy amit állítasz az igaz-e.

A személyes márka ereje a hitelességben rejlik. Akkor leszel hiteles a célcsoportod szemében, ha önazons vagy. Vagyis úgy élsz, ahogy kommunikálsz.

Ha csak egy szerepet szeretnél eljátszani, amit kitaláltál magadnak, akkor felesleges beletenni a rengeteg munkát, időt és energiát.

Így értem azt, hogy a személyes márka nem való mindenkinek!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük