személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám
Személyes márkaépítés

Személyes márka kontra öncélú hencegés

Read Time:2 Minute, 39 Second

 

Megfordult a fejedben, hogy a személyes márka azért nem neked való, mert nem szereted magadat mutogatni? Úgy érzed, hogy az, hogy kiteszel magadról képeket, információkat, az hencegés, magamutogatás?

Nos, ha nem tudod, hogy mi is pontosan a személyes márka, akkor talán igazad van. De bízom benne, hogy azért vagy itt, mert foglalkoztat a téma! Bízom benne, hogy érdekel, hogy hogyan lesz a személyes márka valóban értékes és önazonos?

Ha igen, akkor jó helyen vagy, mert erről írtam ma neked!

 

Személyes márka kontra hencegés

 

Amikor ügyfelekkel beszélgetek, akkor gyakran hallom, hogy ők nem akarják magukat megmutatni. Ennek több oka is lehet – nehezen nyílnak meg, félnek attól, hogy esetleg megítélik, kinevetik őket, de az sem ritka, hogy úgy érzik, hogy zavarják az embereket.

Tapasztalatból mondom, hogy ezek valós félelmek. Korábbi vállalkozásom indításakor átéltem őket, így pontosan tudom, hogy milyen nehéz.

Tudom, hogy tudod, hogy ha nem mutatod meg magad, akkor nem fognak megtalálni, így ügyfeleid sem lesznek. Tudom, hogy tisztában vagy vele, mégis gyakran szabotálod saját magad – a benned lévő félelmek miatt.

De van egy jó hírem!

Sikerült megtalálnom azokat az eszközöket, amelyekkel átalakítottam a gondolkodásmódomat és legyőztem a belső gátakat.

Ismered Einstein idézetét, ami szerint a problémákat nem lehet ugyanazzal a gondolkodásmóddal megoldani, amivel létrehoztuk őket?

Nagyon találó! Nekem sokat segített abban, hogy új nézőpontból tudjak tekinteni a személyes márka fogalmára.

Sikerült átkereteznem magamban, és rájöttem, hogy a személyes márka egyáltalán nem egyenlő a céltalan hencegéssel és magamutogatással. A személyes márka sokkal több ennél.

 

Személyes márka – új nézőpontból

 

Rájöttem, hogy bár a személyes márka rólam szól, de nem abban az értelemben, ahogy korábban gondoltam. Ma már tudom, hogy egy erős és önazonos személyes márka alapja a megfelelő önismeret. Tudnom kell, hogy mik az én erősségeim, mi az én utam, mik a képességeim és készségeim, és milyen értékek fontosak a számomra. Ezek összessége adja a személyes márkám alapját. És ez, amit meg kell tudnom mutatni a potenciális ügyfeleimnek.

Tévedés azt gondolni, hogy őket érdekli minden percem. Ehelyett sokkal jobban érdekli őket, hogy mindaz, amit én megtapasztaltam, amit megtanultam, amit átéltem, az hogyan segít megoldani számára azt a problémát, amivel éppen küzd.

Lehet, hogy ez most kiábrándító, de így van: a potenciális ügyfelet elsősorban önmaga érdekli. Az, hogy ő megoldja a problémáját, ő elérje a célját, ő megvalósítsa az álmát. Ehhez keres eszközöket, segítséget és támogatást. És ha te ezt meg tudod adni neki, akkor fog téged választani.

Éppen ezért a személyes márkaépítés során arra kell koncentrálnod, hogy úgy mutasd meg a tudásodat, hogy ő lássa, hogy te vagy a legjobb választás a számára.

Ehhez szükséged van eszközökre, módszerekre, illetve arra, hogy legyőzd a benned lévő félelmeket és gátakat.

De van egy jó hírem! Én már végigjártam ezt az utat, így neked már nem kell hosszú hónapokat eltöltened annak megtalálásával, hogy mi segíthet!

Készítettem egy online programot, amelybe beletettem azokat az eszközöket, módszereket és stratégiákat, amelyekkel az önreklám számodra is könnyed és önazonos lesz. Olyan tudás van benne, amely segít neked úgy megmutatni önmagad, hogy közben nem kell nyomulnod, önmagadat mutogatnod és feszengened – helyette megtalálod azokat az eszközöket és stratégiákat, amik önazonosak a számodra.

 

Kattints az alábbi képre és nézd meg a részleteket!

 

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük