Rólam

introvertált vállalkozó, introvertált személyiség, személyes márka introvertáltaknak

 

Hányszor hallottam már, hogy személyes márka csak azoknak kell, akik híresek akarnak lenni. Az csak a celebeknek és az influenszereknek kell, esetleg színészeknek vagy politikusoknak.

Én nem így gondolom.

Úgy gondolom, hogy minden olyan vállalkozónak szüksége van rá, aki ügyfeleket, vásárlókat szeretne. Hiszen ha csak nem vagy egyedül a piacon a termékeddel, akkor versenyhelyeztben vagy. 

És az ügyfélnek döntenie kell. Közted és a másik vállalkozó között!

Éppen ezért muszáj hallatnod a hangod, muszáj megmutatnod neki, hogy miért te vagy a jó választás a számára.

Business coachként ebben tudok neked segíteni!

Tudom, hogy nem egyszerű kilépni és megmutatni magad. Talán te is úgy nőttél fel, ahogy én, és gyerekkorodban te is azt hallottad, hogy ne lógj ki a sorból, ne legyél más, inkább legyél csendes és szerény. Mert ha nem így viselkedsz, akkor nagyképűnek és törtenőnek fognak gondolni. Később pedig karrieristának.

Ha szeretnél ezen változtatni, ha szeretnéd, hogy végre szakértőként tekintsenek rád a piacodon, akkor jó helyen jársz! 
Itt vagyok és segítek neked!

Lépésről lépésre végigvezetlek, melletted leszek és nem hagylak magadra!

Egy olyan folyamatra invitállak, ahol:

  1. Először megfogalmazod, hogy ki vagy te, mi az a hang, amit hallatni szeretnél.
  2. Ezután megnézzük, hogy kikhez szeretnél szólni. Ki a célcsoportod, kik azok, akik
    leginkább fogékonyak lesznek arra a tudásra, ami a te birtokodban van.
    Megnézzük, hogy kinek a kérdéseire van nálad a válasz, illetve kinek a
    problémáira megoldás az, amit te kínálsz.
  3. Ha tudod már, hogy kikhez szólsz, akkor ezután meg kell találnod, hogy őket
    milyen csatornákon keresztül érheted el. Ezek lesznek a te kommunikációs
    eszközeid.

Tudom, hogy ez nagyon nehéz feladatnak tűnik. Ahogy az én történetemben
is olvashatod (részletesen e-könyv formájában ide kattintva), én is keresztül mentem ezen a folyamaton.

2012-ben alapítottuk férjemmel közösen a hidegen sajtolt olajokat készítő vállalkozásunkat – GastrOlaj volt a márkánk neve. Az interneten ma is megtalálod még a honlapunkat, illetve a közösségi médiában is elérhetőként megtartottam a korábbi profilunkat.

A vállalkozásunk 8 évében nem csak arra figyeltem, hogy az olajaink márkáját építsem, hanem arra is, hogy az emberek elkezdjenek rám a téma szakértőjeként tekinteni – vagyis tudatosan építettem a személyes márkámat is ezen a területen. Megfigyeltem ugyanis, hogy szinte senki nem foglalkozik azzal, hogy az emberekre odafigyeljnek, hogy válaszoljon a kérdéseikre, és hogy tanácsokkal és tapasztalatokkal lássa el őket a hidegen sajtolt olajok világából.

A blogom nagyon hamar népszerű lett, egyre többen olvasták és egyre többen kezdtek el szakértőként tekinteni rám. Vagyis épült a személyes márkám. Hiszem, hogy az emberek még mindig szeretnek emberekhez kapcsolódni, és fontos számukra, hogy lássák, hogy ki áll az adott termék/szolgáltatás mögött. Ez az, ami nem változik.

Egy tudatosan épített személyes márka pedig ezt a kapcsolódást képes biztosítani a számukra. Elkezdtek megismerni bennünket, elkezdtek bízni bennünk, és ez a bizalom a személyünk iránt azt eredményezte, hogy minket választottak, a mi termékeinket vásárolták meg – még akkor is, ha nem a legolcsóbb olajakat árultuk.

Felülemelkedtünk az árversenyen, nem kellett olcsó játékokba bonyolódnunk, hogy vevőket szerezzünk. Ez óriási öröm volt a számunkra!

Sőt, a személyes márkám építése lehetővé tette azt is, hogy passzív jövedelmet termeljen a vállalkozásunk. Egyre több kérdés érkezett ugyanis hozzám, mivel egyre többen bíztak bennem. Egy idő után azonban nem tudtam mindenkinek egyesével válaszolni, ezért elkezdtem online tudásanyagokat és tanfolyamokat készíteni, amit elérhetővé tettem az érdeklődők számára. Ők pedig örömmel vásárolták meg ezeket, hiszen tudták, hogy ami benne van, az megbízható, hasznos és értékes lesz a számukra, hiszen ezt szokták meg tőlem.

Ugyancsak vásárlói igényre született meg az első olyan könyv, ami Magyarországon egyedülállóan foglalkozik a hidegen sajtolt növényi olajokkal. A vásárlóink szerették volna ha egy olyan anyagot is készítünk, amit a kezükbe foghatnak, amit bármikor leemelhetnek a polcról, ha kérdésük van. Így született meg az Olajozott egészség – Gasztronómia és szépség című könyvem.

A GastrOlaj azóta már bezárta a kapuit, de a rengeteg tudás, amit megszereztem még megvan. Sőt, tovább is fejlesztettem, mert a gyakorlati tapasztalataim mellé coach diplomát is szereztem azért, hogy most már én segítsek azoknak a vállalkozóknak, akik hasonló helyzetben vannak, mint én egykor. Nem szerettem volna csak arra korlátozni a tevékenységemet, hogy elmondom, hogy én mit és hogyan csináltam. Ennél többet szeretnék adni neked. Azzal, hogy a coach diplomát megszereztem megvan a megfelelő szakmai alapom arra is, hogy téged, mint a vállalkozásod mögött álló embert is támogassalak. Mert hiszem, hogy ha te nem vagy rendben, akkor a vállalkozásod sem lesz rendben. 

Ezért lettem coach és mentor is egy személyben.

Szeretnék neked is segíteni abban, hogy te is nyitott legyél a lehetőségek irányába, hogy egy kicsit átalakítsd a gondolkodásmódodat, és ledöntsd azokat az akadályokat, amik eddig gátoltak abban, hogy olyan vállalkozást építs, amilyenre mindig is vágytál!

Szükségem volt arra, hogy átformáljam a gondolkodásmódomat, mert ehhez a fajta működéshez ez kell.
Nekem elég hosszú időbe telt, mivel egyedül, önmagam próbáltam meg megvalósítani.
Neked nem kell ennyit szenvedni, ennyi időt és energiát rászánni. Én már megfizettem a tanulópénzt, elkövettem a hibákat és látom, hogy hogyan lehet őket elkerülni.

Ha szeretnéd, akkor neked is megmutatom, hogy hogyan tudod ezt a fajta gondolkodásmódot elsajátítani, hogyan tudod magadévá tenni ezt a mindsetet azért, hogy le tudd küzdeni például a félelmet, azzal kapcsolatban, hogy mit szólnak majd mások.

Mert ez egy valós félelem.
Tudom.

Én is megtapasztaltam és látom a hozzám forduló vállalkozókon is.

De egy dolgot ne felejts el: ez a te életed, és túl rövid ahhoz, hogy mindenkinek meg akarj felelni.

Én is megtapasztaltam, hogy milyen ez, és arra is rá kellett jönnöm, hogy bizony nem tudok mindenkinek megfelelni – még akkor sem, ha beleszakadok.

Nem erre kell törekedned!

Az a fontos, hogy megtaláld a saját hangod, tudd, hogy miben vagy egyedi, illetve az a tudás, ami nálad van kinek a problémáira megoldás. Ehhez válassz olyan kommunikációs eszközöket, amik passzolnak hozzád, a személyiségedhez. Így tudod igazán hitelesen és hatékonyan hallatni a hangodat.
Akkor fognak észrevenni az emberek, akkor fogsz kitűnni a tömegből, akkor tudod elérni, hogy szakértőként tekintsenek rád, és akkor fogsz tudni valódi passzív jövedelmet teremteni a vállalkozásod számára.

Kattints az alábbi linkre és foglalj időpontot egy ingyenes konzultációra, ahol átbeszéljük, hogy hogyan tudlak támogatni ezen az úton!

Ahogy látod, ez a konzultáció ingyenes, így kötelezettség nélkül tudjuk átbeszélni, hogy hol
tartasz az utadon, illetve én miben és hogyan tudlak támogatni!

Kattints az alábbi linkre a naptár megnyitásához:

👇👇👇👇👇

JELENTKEZEM A KONZULTÁCIÓRA!