
Önmarketing útmutató – 4 lépés a sikerhez
Önmarketing útmutató – ez az, amit ma hoztam neked!
Abban szeretnék ugyanis segíteni, hogy mik azok a lépések, amik a sikeres önmarketinghez, ezzel együtt pedig több ügyfélhez vezetnek.
Lehet, hogy most azt gondolod, hogy az önmarketing nem neked való, mert te nem szeretsz szerepelni, nem szereted megmutatni magad, esetleg félsz attól, hogy kudarcot vallasz, és az emberek mit mondanak majd.
De tudnod kell, hogy ha nem foglalkozol vele, akkor az lesz a következménye, hogy:
- senki nem fog tudni róla, hogy létezel
- emiatt nem is tudnak hozzád fordulni
- ezért nem lesznek ügyfeleid
Mutatom, hogy mit tegyél, hogy hatékony lehess az önmarketingben akkor is, ha a csendesebb, introvertált vállalkozók körébe tartozol, és utálod a nyomulást!
Jöjjön hát az önmarketing útmutató, és az ígért 4 lépés!
1.lépés: Ismerd fel, hogy mi tart vissza!
Személyiségünkből adódóan tele vagyunk félelemmel.
Félünk:
- a kudarctól,
- mások megítélésétől,
- a trolloktól,
- attól, hogy másképp fog majd ránk nézni a családunk, barátaink, ha elkezdjük megosztani nyilvánosan a gondolatainkat,
- és még rengeteg más dologtól…
Az első lépés, hogy ismerd fel, hogy te mitől félsz!
Máskülönben nem tudsz szembenézni vele.
Viszont ha felismered, akkor meg is tudod találni azokat az eszközöket, amelyekkel kezelheted, legyőzheted ezeket a félelmeket.
2.lépés: Tudatosítsd az erősségeid!
Ha már tudod mi tart vissza az önmarketingben, és dolgozol is rajta, akkor emellett fontos, hogy tudatosítsd az erősségeidet.
Tudd meg, hogy miben vagy igazán jó, mi az egyediséged, miben vagy más, mint a piac többi szereplője. Azért, hogy erre alapozhasd a vállalkozásodat, mert csak így leszel magabiztos és önazonos.
3.lépés: Válassz megfelelő eszközöket az erősségeid alapján!
Írni szeretsz, akkor blogolj, hírlevelezz! Inkább a hangodat használnád? Akkor podcast. Nem áll távol tőled a videózás, akkor indíts YouTube csatornát.
Nem azt kell csinálnod, amit mindenki csinál. Azt kell csinálnod, amiben jó vagy, mert csak azt tudod hosszú távon önazonosan csinálni. Végezd el az előző lépést, és az erősségeid alapján válassz marketing eszközöket!
4.lépés: Válassz olyan témákat, amikre felkapják a fejüket!
Ne általánosságokat puffogtass! Az idézetek szépek, de nem hoznak neked ügyfelet, és nem építik a szakértői státuszod és a bizalmat irántad.
Tudd meg, hogy mi jár a célcsoportod fejében, és olyan témákról beszélj, amikre igazán kíváncsiak!
Ha ezeket a lépéseket kidolgozod, akkor garantálom, hogy nyomulás és tukmálás nélkül leszel sokkal eredményesebb, mint eddig! Fontos, hogy ezek a lépések egymásra épülnek! Ne cseréld fel őket, mert úgy nem működnek!
Ha segítségre van szükséged, akkor kattints az alábbi képre, és ismerd meg legújabb online programomat!
Az ÖNMARKETING nyomulás nélkül című programot azért dolgoztam ki, hogy a fenti lépéseken végigvezesselek. A vásárlás után azonnal bele is vághatsz, és korlátlan számban újranézheted. Vannak benne rövid videós (8-10 percesek) és írásos anyagok is, de ami talán a legfontosabb, hogy tele van gyakorlati eszközökkel és példákkal, hogy azonnal át tudd ültetni a gyakorlatba mindazt, amit tanultál.
Felkeltette az érdeklődésedet?
Akkor kattints az alábbi képre, és nézd meg a részleteket!

