önmarketing introvertáltaknak, önmarketing tipp introvertáltaknak, személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Önmarketing tipp introvertáltaknak

Önmarketing tipp introvertáltaknak #9 – Legyél te a házigazda!

Read Time:2 Minute, 18 Second

 

Az Önmarketing tipp introvertáltaknak című sorozatot azért hoztam létre, mert tudom, hogy az önmarketing nem könnyű az introvertáltak számára.

Én is introvertáltként vállalkozom, ezért teljes mértékben átérzem a helyzetet. Ebben az új sorozatban szeretném megosztani veled azokat a tippeket, amelyek nekem segítettek, illetve amelyek segítségével te is hatékonyabb lehetsz az önmarketingben!

 

Önmarketing tipp introvertáltaknak #9

Legyél te a házigazda! De nem szószoros értelemben nyugi!

 

Mit jelent ez az önmarketing tipp?

 

Nem, nem akarom te szervezz nagy eseményeket, és te láss vendégül több száz embert. Tisztában vagyok vele, hogy az introvertált személyiséged, a benned lévő félelmek és belső gátak miatt ezt úgysem tennéd meg. 

Van viszont egy más módja is annak, hogy olyan környezetet teremts, ahova az emberek szívesen jönnek, te pedig úgy tudsz házigazda lenni, hogy nem kell személyesen mindenkivel beszélgetned.

 

Ennek kiváló eszköze a tartalomkészítés!

 

Ha olyan tartalmakat készítesz és osztasz meg, ami érdekli az embereket, akkor el tudod érni, hogy nem neked kell futniuk utánad, hanem ők jönnek hozzád.

Mindjárt ki is fejtem, hogy mire gondolok!

Korábbi vállalkozásomban hidegen sajtolt olajokat készítettünk és értékesítettünk (tökmagolaj, dióolaj stb.). Mivel én is introvertáltként vállalkozom, ezért az, amit először kitaláltam, vagyis hogy a piacokon és vásárokon értékesítem az olajokat egyáltalán nem volt jó ötlet. Személyiségemből adódóan tele voltam félelemmel, nem mertem senkit megszólítani a piacon, így nem is igazán tudtam olyan kapcsolatot kialakítani a potenciális vevőkkel, aminek vásárlás lett a vége. Irigykedve néztem, ahogy mások lazán beszélgetnek, viccelődnek az emberekkel – és persze értékesítenek.

Nekem ez nem ment. Rá kellett jönnöm, hogy én másképp működök, nekem más eszközökre van szükségem.

Miután átgondoltam, hogy hogyan tudnék úgy vállalkozni, hogy az önazonos legyen a számomra, és ne érezzem az egészet egy óriási stresszforrásnak, rájöttem, hogy át kell „költöznöm” az online térbe. 

Összeszedtem az erősségeimet, megnéztem, hogy milyen eszközöknél tudnám őket hasznosítani, és belevágtam. Így esett a választásom a tartalommarketingre, azon belül is főleg a blogolásra. 

Rengeteget írtam. Olyan témákról, amik az embereket érdekelték, és amikhez hozzá tudtam kötni az olajaimat. Az érdekes cikkekben mindig megjelentek a saját termékeink is, illetve az, hogy mi ezt saját sajtoló üzemünkben készítjük.

Ahogy elkezdték megszeretni az emberek az írásaimat, úgy lett egyre több vásárlóm. Már nem kellett nyomulnom, nem kellett feszengenem a piacon, hanem azt csinálhattam, amit szerettem. Az emberek szívesen olvasták a bejegyzéseket, érdekelte őket a téma, és ők kerestek meg, hogy hol tudnának ilyen terméket vásárolni. Később pedig, amikor már linkkel betettem a termékeket a blogbejegyzésbe, akkor egyszerűen csak kattintottak és vásároltak.

Ezt javaslom neked!

Teremts olyan környezetet, ahova az emberek szívesen jönnek, és ahol ők akarnak vásárolni tőled!

 

Úgyhogy a mai önmarketing tipp: legyél te a házigazda!

 

Komplex segítséget keresel az önmarketinged kidolgozásához?
Akkor ez neked szól!

👇👇👇👇👇

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük