önmarketing introvertáltaknak, önmarketing tipp introvertáltaknak, személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Önmarketing tipp introvertáltaknak

Önmarketing tipp introvertáltaknak #8 – Mutasd meg a munkádat!

Read Time:2 Minute, 16 Second

 

Az Önmarketing tipp introvertáltaknak című sorozatot azért hoztam létre, mert tudom, hogy az önmarketing nem könnyű az introvertáltak számára.

Én is introvertáltként vállalkozom, ezért teljes mértékben átérzem a helyzetet. Ebben az új sorozatban szeretném megosztani veled azokat a tippeket, amelyek nekem segítettek, illetve amelyek segítségével te is hatékonyabb lehetsz az önmarketingben!

 

Önmarketing tipp introvertáltaknak #8

Mutasd meg a munkádat!

 

Mit jelent ez az önmarketing tipp?

 

Következetesen tegyél közzé részleteket a munkádból, az ötleteidből és abból, amit tanulsz és megtapasztalsz. Ahelyett, hogy „hálózatépítésre” pazarolnád az idődet, használd ki a hálózat előnyeit.

Korábbi vállalkozásomban hidegen sajtolt növényi olajakat készítettünk és értékesítettünk. Sokáig azt gondoltam, hogy az önmarketing arról szól, hogy magamat kell mutogatnom. Teljesen félreértettem a dolgot, mert azt hittem,  hogy attól fognak jobban megbízni bennem, ha állandóan az arcomat látják.

Tudom, hogy ez bizonyos mértékig igaz. Az emberek emberekhez szeretnek kötődni, vagyis fontos nekik, hogy lássák, hogy ki áll a termék mögött.

Azt viszont nem igaz, hogy attól, hogy az arcodat mindenhova kiteszed több vevőd lesz. A potenciális vevők ugyanis nem az ebédedre vagy a kávédra kíváncsiak, de még a kiskedvenced minden pillanatát se szeretnék megnézni. Ők arra kíváncsiak, hogy az, amit te tud kínálni, az hogyan segít nekik, miért bízhatnak meg benned, és mi a garancia arra, hogy jó minőségű terméket vagy szolgáltatást kapnak tőled.

 

Éppen ezért a mai önmarketing tipp: mutasd meg a munkád!

 

Ez nálam korábban azt jelentette, hogy megmutattam, hogy hogyan és hol készül a hidegen sajtolt olaj. Hol vannak a termőföldek, hogyan termesztjük az alapanyagot, hogyan takarítjuk be. Ez bizonyíték volt a számukra, hogy valóban mi termesztjük az olajok alapanyagát szolgáló magokat.

Ugyancsak megmutattam a sajtolási folyamatot. Sokat kommunikáltam arról, hogy a hidegen sajtolt olajok azért jobban, mert nem éri őket magas hőmérséklet a sajtolás során. Ezt meg kellett mutatnom, hogy bizonyítani tudjam. Ezért raktam fel képeket, rövid videókat arról, ahogy a sajtológép működik a saját sajtoló üzemünkben.

És így tovább!

Látod, hogy nem bonyolult?

Ha szolgáltató vagy, akkor ugyanúgy meg tudod mutatni, hogy min dolgozol. Meg tudod mutatni azt, ha valami újat tanulsz, le tudod írni, hogy miért lesz jó ez nekik, leendő ügyfeleknek, hogyan és hol fogod tudni alkalmazni ezt az új tudást. Meg tudod mutatni, hogy ha egy új ötlet eszedbe jutott, amivel segíthetsz nekik, akkor az hogyan és hol jutott eszedbe. Mi az, ami inspirál.

Nagyon sok terület van, amit az arcodon kívül megmutathatsz. Persze ne rejtsd el teljesen, mert az mégis csak fontos az első benyomáshoz, de nem kell, hogy ezen legyen a fókusz.

A fókusz azon legyen, hogy az, amit te tudsz, az hogyan segít a célcsoportodnak. Ha ezt megmutatod, akkor ők bizalommal fordulnak hozzád.

 

Komplex segítséget keresel az önmarketinged kidolgozásához?
Akkor ez neked szól!

👇👇👇👇👇

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük