önmarketing introvertáltaknak, önmarketing tipp introvertáltaknak, személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Önmarketing tipp introvertáltaknak

Önmarketing tipp introvertáltaknak #7 – Tömbösíts!

Read Time:1 Minute, 53 Second

 

Az Önmarketing tipp introvertáltaknak című sorozatot azért hoztam létre, mert tudom, hogy az önmarketing nem könnyű az introvertáltak számára.

Én is introvertáltként vállalkozom, ezért teljes mértékben átérzem a helyzetet. Ebben az új sorozatban szeretném megosztani veled azokat a tippeket, amelyek nekem segítettek, illetve amelyek segítségével te is hatékonyabb lehetsz az önmarketingben!

 

Önmarketing tipp introvertáltaknak #7

Tömbösíts!

 

Mit jelent ez az önmarketing tipp?

 

Introvertáltként tudom, hogy milyen nagy kihívást jelent az állandó készenléttel kapcsolatos kényszer. Persze, az a legjobb, ha következetesen jelen vagy, és következetesen megmutatod magad.

De ezt egy introvertált nem tudja megtenni. Legalábbis nem mindig.

Miért?

Azért, mert bennünket kimerít a túl sok interakció. Figyelnünk kell az energiabeosztásunkra, és bizony nagyon gyakori, hogy pont olyankor van alacsony szinten, amikor meg kellene jelenni.

Éppen ezért javaslom a mai önmarketing tippben, hogy tömbösíts!

Tömbösítsd a feladataidat az energiaszintednek megfelelően!

Amikor úgy érzed, hogy tele vagy energiával, akkor készíts el előre többféle tartalmat. Ha van hozzá erőd és kedved, akkor vegyél fel egyszerre több videót, írj meg egyszerre több bejegyzést, és használd fel őket később.

Az időzítés nagyszerű eszköz a számunkra, hiszen ezzel akkor is megjelenhetünk, amikor éppen úgy érezzük, hogy nincs erőnk hozzá. Ezzel tudjuk  biztosítani azt, hogy folyamatosan a célcsoport szeme előtt legyünk.

 

Önmarketing tipp introvertáltaknak: tömbösíts!

 

Ehhez még nagyon jó, ha van egy kommunikációs terved is! 

Tapasztalatból tudom, hogy nagyon nehéz úgy alkotni, hogy azt mondod magadnak, hogy most csinálsz egy csomó tartalmat előre. Mert ilyenkor gyakran beüt az üres lap szindróma – tudod, amikor ülsz az üres lap előtt és várod az ihletet.

De ha van egy kommunikációs terved, vagyis tudod, hogy az adott hónapban mi a témád, mivel szeretnél foglalkozni, miről szeretnél beszélni a célcsoportodnak, akkor már előre gyűjtheted az ötleteket, amiket majd megvalósítasz akkor, amikor leülsz dolgozni.

Ha már előre megvan a téma, akkor hidd el, hogy sokkal több ötlet fog szembe jönni veled. Csak az a fontos, hogy ezeket a bevillanó ötleteket mindig jegyezd fel.

Hidd el, hogy nem fogsz emlélkezni rájuk akkor, amikor kell. Nem fognak újra felbukkanni. Legyen nálad egy jegyzetfüzet, vagy mondd fel hangfájlként a telefonodba, és amikor szükséged van rá, akkor vedd elő. Így minden energiáddal csak a megvalósításra kell koncentrálnod!

 

Komplex segítséget keresel az önmarketinged kidolgozásához?
Akkor ez neked szól!

👇👇👇👇👇

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük