önmarketing introvertáltaknak, önmarketing tipp introvertáltaknak, személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Önmarketing tipp introvertáltaknak

Önmarketing tipp introvertáltaknak #3 – Gazdálkodj az energiáddal!

Read Time:2 Minute, 11 Second

 

Az Önmarketing tipp introvertáltaknak című sorozatot azért hoztam létre, mert tudom, hogy az önmarketing nem könnyű az introvertáltak számára.

Én is introvertáltként vállalkozom, ezért teljes mértékben átérzem a helyzetet. Ebben az új sorozatban szeretném megosztani veled azokat a tippeket, amelyek nekem segítettek, illetve amelyek segítségével te is hatékonyabb lehetsz az önmarketingben!

 

Önmarketing tipp introvertáltaknak #3

Értsd meg, hogy hogyan működik az energiagazdálkodásod!

 

Mit jelent ez az önmarketing tipp?

 

A legtöbb introvertált embert kimeríti a túl sok interakció. Ez a legfőbb különbség köztünk és az extrovertáltak között. Bár sokan azt gondolják, hogy mi szerények és visszahúzódóak vagyunk, valójában arról van szó, hogy mi a csendből, a visszavonulásból töltődünk.

Ha önazonosan szeretnél vállalkozni, akkor nagyon fontos, hogy vedd figyelembe a saját energiád. Ismerd meg, hogy milyen a te energiagazdálkodásod!

Ha eddig még nem figyeltél erre tudatosan, csak azt vetted észre, hogy időnként olyan kimerült vagy, hogy semmi kedved sincs még az ágyból sem kikelni, míg máskor megváltanád a világot, akkor itt az idő, hogy tudatosabb legyél!

Nagyon fontos, hogy megfigyeld magad.

 

Éppen ezért a mai tipp a következő: készíts egy táblázatot, és kövesd az energiaszintedet!

 

Ebbe a táblázatba írd be minden nap, hogy milyen volt az energiaszinted. Írd mellé a feladatokat is, hogy éppen aznap mivel foglalkoztál, hogy érezted magad közben. Bármit feljegyezhetsz  még, amit szeretnél, de ezek mindenképpen legyenek benne.
Ezt a táblázatot minimum 2 hétig vezesd! 

Hosszabb ideig is csinálhatod, ha van kedved, de szerintem minimum 2 hét fontos lenne.

Ez a táblázat kíméletlen őszinteséggel meg fogja mutatni neked, hogy mikor vagy hatékony.  Azt is, hogy mikor érdemes olyan dolgokkal foglalkoznod, amik fontosak a vállalkozásod számára. Sőt, még azt is, hogy milyen feladatok veszik el nagyon az energiádat. És természetesen azt is, hogy mikor kell(ene) megállnod egy kicsit töltődni.

Kezdő vállalkozóként sokszor elkövettem azt a hibát, hogy nem terveztem például szüneteket a feladatok közé. Mivel imádok listákat készíteni, ezért rendszeresen felírtam az elvégzendő feladatokat, és arra gondoltam, hogy milyen jó érzés lesz egymás után kipipálni őket.

Viszont általában sokkal több feladatot írtam fel, mint amit el tudtam végezni.

Egyrészt azért, mert nem számoltam a szükséges pihenőkkel, másrészről pedig rosszul mértem fel, hogy melyik feladat mennyi időt vesz tőlem igénybe. 

Lehet, hogy azt gondolod, hogy megírsz egy posztot fél óra alatt, de nem jön az ihlet, nem találsz képet, elterelődik a figyelmed stb. Észre sem veszed, de már több mint egy órája azon dolgozol. Ezzel borul az egész terv, te ideges leszel, ami még jobban meríti az energiaraktáraidat.

Szóval illeszd be a mindennapjaidba ezt a tippet azért, hogy 2 hét múlva már sokkal hatékonyabb legyél!

 

 

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük