önmarketing introvertáltaknak, önmarketing tipp introvertáltaknak, személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Önmarketing tipp introvertáltaknak

Önmarketing tipp introvertáltaknak #17 – Készíts ingyenes anyagokat!

Read Time:2 Minute, 1 Second

 

Az Önmarketing tipp introvertáltaknak című sorozatot azért hoztam létre, mert tudom, hogy az önmarketing nem könnyű az introvertáltak számára.

Én is introvertáltként vállalkozom, ezért teljes mértékben átérzem a helyzetet. Ebben az új sorozatban szeretném megosztani veled azokat a tippeket, amelyek nekem segítettek, illetve amelyek segítségével te is hatékonyabb lehetsz az önmarketingben!

 

Önmarketing tipp introvertáltaknak #17

Készíts ingyenes anyagokat, amiket ajándékba adsz!

 

Mit jelent ez az önmarketing tipp?

 

Az e-mail marketing továbbra is él és virul. Ne hallgass azokra a hangokra, amik azt mondják, hogy ma már senki nem olvas e-mailt. Ha a téma érdekel valakit, akkor mindent el fog olvasni, ami azzal kapcsolatos, amiről úgy érzi, hogy hasznos a számára.

Éppen ezért arra invitállak, hogy készíts te is olyan ingyenes anyagokat a saját szakterületedről, amelyek egy gyakori kérdést válaszolnak meg, vagy valamilyen hasznos információt nyújtanak a célcsoportodnak.

Fontos, hogy ez az ingyenes anyag is legyen érték a célcsoportod számára!

Amikor felkínálod ezt az ingyenes anyagot, akkor minden esetben kérd el az adott személy e-mail címét, és oda küldd ki. Ez azért fontos, mert így épül az e-mail listád, és később már ingyen el tudod érni ezeket az embereket.

Az e-mail lista építésén kívül az ingyenes anyagok az alábbi szempontok miatt is hasznosak az önmarketing szempontjából:

Szakértelem bemutatása: Az értékes tartalom létrehozásával bizonyítod a szaktudásodat és hozzáértésedet a saját területeden.

Bizalomépítés: Azzal, hogy ingyen adsz értékes információt, növeled a bizalmat a potenciális ügyfelekben. Ez a „reciprocitás elve” alapján működik – az emberek hajlamosak viszonozni, ha kapnak valamit.

Hosszú távú kapcsolat: Az e-mail címek megszerzésével lehetőséged nyílik a folyamatos kommunikációra és a kapcsolat ápolására a potenciális ügyfelekkel.

Skálázhatóság: Egyszer létrehozod az anyagot, de azt korlátlan számú érdeklődőnek tudod elküldeni, így időt és energiát tudsz spórolni.

Mérhetőség: Könnyen nyomon követheted, hányan töltötték le az anyagot, és ebből mennyi konverzió (pl. érdeklődés, vásárlás) született.

Tartalommarketing alappillér: Ez az anyag szolgálhat alapul további tartalommarketing anyagokhoz, például blogposztokhoz vagy közösségi média bejegyzésekhez.

Versenyelőny: Egy jól elkészített, hasznos anyag megkülönböztethet téged a versenytársaktól, akik esetleg nem kínálnak hasonló értéket.

Ez a tipp némi kezdeti befektetést igényel idő és energia szempontjából, de hosszú távon rendkívül hatékony lehet. Nemcsak potenciális ügyfeleket vonz a számodra, de segít pozicionálni téged, mint értékes információforrást a szakterületeden.

Úgyhogy mai önmarketing tipp: kezdd el megtervezni a letölthető anyagodat, és figyeld, hogyan növekszik az érdeklődők és a potenciális ügyfelek száma!

Komplex segítséget keresel az önmarketinged kidolgozásához?
Akkor ez neked szól!

👇👇👇👇👇

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük