önmarketing introvertáltaknak, önmarketing tipp introvertáltaknak, személyes márkaépítés, személyes márka, személyes márka tipp, önmarketing, személyes brand, önmarketing, önreklám, introvertált marketing, személyes márka introvertáltaknak, személyes brand introvertáltaknak
Önmarketing tipp introvertáltaknak

Önmarketing tipp introvertáltaknak #15 – Használd újra a tartalmaidat!

Read Time:2 Minute, 21 Second

 

Az Önmarketing tipp introvertáltaknak című sorozatot azért hoztam létre, mert tudom, hogy az önmarketing nem könnyű az introvertáltak számára.

Én is introvertáltként vállalkozom, ezért teljes mértékben átérzem a helyzetet. Ebben az új sorozatban szeretném megosztani veled azokat a tippeket, amelyek nekem segítettek, illetve amelyek segítségével te is hatékonyabb lehetsz az önmarketingben!

 

Önmarketing tipp introvertáltaknak #15

Használd fel újra a tartalmaidat!

 

Mit jelent ez az önmarketing tipp?

 

Introvertáltként tudom, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy hogyan dolgozom. Csak akkor tudok hatékony lenni, ha biztosítok megfelelő időt arra, hogy feltöltődjek. Azért, mert a túl sok interakció kimerít.

Ha nem történik meg ez a feltöltődés, akkor az hosszú távon kiégéshez vezethet. Tudom, mert már jártam közel hozzá. Azóta még tudatosabb vagyok.

A mai önmarketing tippem is ehhez kapcsolódik, ugyanis szeretném, ha te nem jutnál el a kiégés határáig.

Éppen ezért szeretném felhívni a figyelmedet arra az egyszerű módszerre, amit úgy hívok, hogy tartalmak újrahasznosítása. (Nem saját elnevezés, nem is igazán tudodm, hogy mi ennek a pontos neve, de szerintem ez fejezi ki leginkább a lényegét.)

Szóval a tartalmak újrahasznosításának lényege, hogy egy szöveg, videó vagy bármilyen más tartalom élete nem ér véget azzal, hogy egyszer megosztottad.

Mindjárt kifejtem, hogy mire gondolok pontosan.

 

Tartalmak újrahasznosítása

 

Talán már tudod rólam, hogy korábban hidegen sajtolt olajokkal foglalkoztam. A fő marketing eszközöm a blogom volt, mert nagyon szerettem írni, és megfigyeltem, hogy abban az időben a konkurensek közül nem igazán blogolt senki. Nekem ez óriási piaci előnyt nyújtott.

Rengeteg blogbejegyzést írtam. Az egész vállalkozás működése alatt több százat. Mindet a növényi olajokkal kapcsolatban, különböző szempontok szerint megközelítve.

De nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy azzal, hogy megírtam egy blogbejegyzést, még nem ért véget a dolog. A blogbejegyzéseket ugyanis nagyszerűen fel tudtam használni újra. Például:

  1. készítettem belőle egy rövid kivonatot, ami kiment hírlevélbe
  2. összegyűjtöttem a főbb pontokat, és elmondtam egy videóba
  3. készítettem a főbb pontokból egy prezentációt, amit szintén közzétettem
  4. kiemeltem belőle egy-egy gondolatot, és felhasználtam őket közösségi média posztként
  5. készítettem hozzá egy illusztrációt, és feltettem a Pinterestre

Látod?

Rögtön felsoroltam 5 olyan helyet, ahol újra felhasználtam azt, amit egyszer megírtam. 

Nagyon fontos, hogy nem egy az egyben! Ez nagyon lényeges, mert a duplikációt az algoritmus nem támogatja. Sőt, bünteti.

A lényeg, hogy a blogom adta az alapot. Oda kerültek fel a hosszabb tartalmak, amelykből később közösségi média posztokat, hírleveleket és más tartalmakat készítettem.

Így rengeteg időt és energiát spóroltam meg saját magamnak.

Tudom, hogy most felmerül benned a kérdés, hogy az emberek megunják, hogy ugyanazt látják mindenhol. Egyrészről nem, mert nem mindenki követ mindenhol, másrészről pedig azért nem, mert egy 1 évvel korábbi közösségi média posztodra senki nem emlékszik (na jó, csak nagyon kevesen).

Úgyhogy a mai önmarketing tipp: használd ki a tartalomújrahasznosításban rejlő erőt!

 

Komplex segítséget keresel az önmarketinged kidolgozásához?
Akkor ez neked szól!

👇👇👇👇👇

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük