
Önmarketing tipp introvertáltaknak #13 – Készíts olyan tartalmat, ami illik hozzád!
Az Önmarketing tipp introvertáltaknak című sorozatot azért hoztam létre, mert tudom, hogy az önmarketing nem könnyű az introvertáltak számára.
Én is introvertáltként vállalkozom, ezért teljes mértékben átérzem a helyzetet. Ebben az új sorozatban szeretném megosztani veled azokat a tippeket, amelyek nekem segítettek, illetve amelyek segítségével te is hatékonyabb lehetsz az önmarketingben!
Önmarketing tipp introvertáltaknak #13
Készíts olyan tartalmat, ami illik a személyiségedhez!
Mit jelent ez az önmarketing tipp?
Rengetegszer hallom vállalkozóktól, hogy próbálják követni a nagy gurukat, lemásolni azok stratégiáját, akik már sikeresek. És végül nem értik, hogy mi történik, miért érzik rosszul magukat miközben dolgoznak, és miért nem eredményes az, amit csinálnak.
Igyekszem minden felületen felhívni a figyelmet arra, hogy önismeret nélkül nem leszel sikeres a vállalkozói életben!
Egyszerűen nem fog menni, mert nem fogod tudni megtalálni azokat a marketing eszközöket, amelyek hatékonyak, önazonosak és komfortosak a számodra.
Éppen ezért a mai tipp: Olyan tartalmat készíts, ami illeszkedik a személyiségedhez!
Mit jelent az, hogy illik a személyiségedhez?
Azt, hogy jól érzed magad benne. Azt, hogy nem merít le. És igen azt is, hogy eredményes.
Ha nem szereted a videózást, akkor hiába menő most a Tiktok, ne csináld. Ne erőltesd magadra, mert az a végeredményen is látszani fog. Se te nem leszel elégedett vele, se a célközönséged, így nem is fog neked semmi hasznos hozni. Az energiádat viszont lemeríti.
Ismerd meg önmagad! Tudd meg, hogy mik az erősségeid, mik azok a dolgok, amikre alapozhat a vállalkozásod építésekor, és a marketing eszközök kiválasztásakor.
Korábbi vállalkozásomban én is elkövettem ezt a hibát.
Ugyanúgy akartam árulni a hidegen sajtolt olajainkat (GastrOlaj), mint mások – a piacokon, és a vásárokon. De a személyiségemből adódóan tele voltam félelmekkel, nem mertem idegeneket megszólítani, féltem, hogy kinevetnek, és attól is, hogy mi lesz, ha nem tudok majd válaszolni egy kérdésre. Azt fogják gondolni, hogy nem értek hozzá.
Persze nem is voltam túl eredményes így.
De amikor ezt felismertem, és elkezdtem tudatosan dolgozni önmagamon, akkor minden megváltozott. Rájöttem, hogy a vásárok nem valók nekem. Helyette viszont tudatosítottam, hogy nagyon szeretek írni, így erre kell alapoznom.
Blogot és hírlevelet indítottam – az iparágban szinte először. Mások nem fektettek bele energiát, mert nem szerették. Én viszont imádtam, és a blogommal hamar piaci előnyre tettem szert.
Az emberek szerették, amit írtam, örültek a tematikusan összegyűjtött információknak, és elkezdtek megbízni bennem. De nem csak bennem, hanem a termékemben is, így egyre több lett a vásárlóm is. Pedig nem mi voltunk a legolcsóbbak a piacon.
Úgyhogy téged is arra invitállak, hogy fedezd fel, tudatosítsd az erősségeidet, majd ezekre alapozva válaszd ki a megfelelő marketing eszközöket és stratégiákat, és szeresd végre azt, amit csinálsz!
Ha úgy érzed, hogy ehhez segítségre van szükséged, akkor ez a tanfolyam neked szól:

