online jelenlét, önazonos online jelenlét, hatékony tipp az online jelenléthez, online jelenlét fontossága, sikeres online jelenlét, online jelenlét kialakítása
Önmarketing, önreklám,  Saját hang megtalálása

Online jelenlét – Így lesz önazonos a számodra!

Read Time:3 Minute, 48 Second

 

 

Az online jelenlét sokunknak kihívást jelent. Hogyan, mennyit és mit osszunk meg magunkról? Gondolom neked is ismerősek ezek a gondolatok. Ma abban szeretnék neked segíteni, hogy önazonos maradhass, és az online jelenlét számodra is komfortos legyen!

Olvass tovább! Megéri!

 

Az online jelenlét – különbözőek vagyunk

 

Elmesélek neked egy rövid történetet. Érdemes végigolvasnod, mert sokat fog segíteni neked abban, hogy az online jelenlét a számodra is önazonos legyen.

2012-ben kezdtem bele a férjemmel közösen egy vállalkozásba, amelynek keretében hidegen sajtolt olajokat készítettünk és értékesítettünk (GastrOlaj volt a márkanév, ha szeretnél később rákeresni – de most még maradj itt, mert hasznos lesz!).

Kezdetben úgy álltunk neki az értékesítésnek, ahogy a többi gazdától láttuk – kimentünk a helyi termék vásárokra, piacokra. Arra gondoltunk, hogy ha másoknak megy, akkor nekünk is menni fog.

De nem ment.

Nekem legalábbis nem. Introvertált személyiségemből adódóan ugyanis tele voltam belső félelmekkel és gátakkal: mit fognak szólni az embere, mi lesz, ha kinevetnek, mi lesz, ha hülyeséget mondok vagy egyáltalán nem tudok válaszolni, ha kérdeznek.

Teljesen leblokkoltam már attól is, hogy idegeneket kellett megszólítanom.

Nem húzom tovább, gondolom már úgyis sejted, hogy ez az irány teljes kudarc volt.

De mivel nem akartam feladni az álmomat, hogy otthonról dolgozom a kislányaink mellől, ezért elkezdtem más megoldást keresni.

Hamar rábukkantam az online marketingre. Éreztem, hogy ez lesz a jó irány. A gond csak az volt, hogy halmoztam az információkat. Figyeltem a nagy gurukat, igyekeztem mindent megtanulni. Már majdnem késő volt, mire rájöttem, hogy az a sok guru mind-mind arra próbál meg rávenni, hogy olyan valaki legyek, aki nem vagyok.

Akárkivel dolgoztam együtt, nem érdekelte, hogy milyen vagyok, csak szajkózta azt, hogy miben és hogyan kellene megváltoznom.

 

Tudod, hogy mi volt ezzel a baj?

 

Leginkább az, hogy amit kértek tőlem, az egyáltalán nem volt önazonos a számomra. Idegenkedtem attól, hogy folyamatosan magamat mutogassam, hogy videókat gyártsak (akkor még gyomorgörcsöm volt az egésztől), hogy olyan eszközöket és stratégiákat erőltessek magamra, amiket egyáltalán nem éreztem komfortosnak.

Nem érdekelte őket, hogy az, amit javasolnak, egyáltalán nem illeszkedik hozzám. Nem veszi figyelembe az erősségeimet, sőt, azt kell, hogy mondjam, hogy nem is voltak kíváncsiak az erősségeimre. Csak tolták a saját gondolataikat, és ha nem úgy csináltam, ahogy mondták, akkor azt éreztették, hogy én nem vagyok igazán elkötelezett.

Pedig ez nem így volt.

 

Én másképp működök

 

Egy idő után megértettem, hogy mi a baj ezzel az egésszel. Megértettem, hogy introvertáltként én másképp működök. Nekem mások az erősségeim, és igenis figyelembe kell venni őket a stratégia és az eszközök kiválasztásánál. Sőt, nem csak figyelembe kell venni, hanem azokra kell alapozni, mert úgy lesz komfortos, úgy lesz önazonos a vállalkozásom. Az egész online jelenlét alapja ugyanis az önismeret.

Ahogy küzdöttem, hogy megtaláljam a saját utam sok vállalkozóval találkoztam. Egy idő után figyelmes lettem rá, hogy bizony nem csak én vagyok ilyen helyzetben. Nem csak én érzem úgy magam, mintha másik bolygóról jöttem volna, és rossz helyre cseppentem volna.

Később, amikor az olajos vállalkozásunkat abbahagytuk eldöntöttem, hogy azon fogok dolgozni, hogy minél több vállalkozó figyelmét felhívjam arra, hogy az önismeretnek, a személyiségnek óriási jelentősége van az önazonos és magabiztos online megjelenés kialakításába, és a vállalkozásuk sikerében.

  • Mi lenne, ha ahelyett, hogy olyan dolgokat erőltetsz magadra, amik nem önazonosak számodra, ahelyett megismernéd, és elfogadnád azt, aki valójában vagy?
  • Mi lenne, ha elfogadnád adott esetben a furcsaságaidat, a szociális esetlenségedet, és minden mást, és úgy építenéd a vállalkozásodat, hogy ehhez igazodjon?
  • Mi lenne, ha elfogadnád és szeretnéd úgy magad, ahogy vagy! Mert te ettől vagy egyedi! Ez az az egyediség, amivel meg tudod különböztetni magad a piacon.

Miért akarnál beállni a sorba, és lemásolni mindenki mást? Akkor olyan lennél, mint mindenki  más, és a lehetséges ügyfelek csak az ár alapján tudnának dönteni.

 

Éppen ezért a mottóm a következő lett: A személyiségeddel dolgozz, ne pedig ellene!

 

Az online jelenlét az önismerettel kezdődik. Ismerd meg önmagad, tárd fel az erősségeidet, majd pedig erre alapozva válassz marketing eszközöket és stratégiákat! Így lesz az online jelenléted önazonos és magabiztos, a vállalkozásod pedig hosszú távon fenntartható és sikeres.

 

Ha úgy érzed, hogy ebben segítségre van szükséged, akkor kattints az alábbi képre, mert az ÖNMARKETING nyomulás nélkül című online tanfolyamot pont neked készítettem!

 

Ebben a fókusz azon van, hogy megtaláld a saját hangod, a saját erősségeidet, legyőzd a belső félelmeidet, és az erősségeidre alapozva önazonosan alakítsd az online jelenlétedet! Ebben nem lesznek sablon dumák, nem fogok rád erőltetni semmit, helyette viszont megmutatom neked, hogy mennyi lehetőséged van arra, hogy nyomulás és tukmálás nélkül építs sikeres vállalkozást!

Kattints a képre, és tudj meg róla többet!

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük