így építs személyes márkát introvertáltként
Online jelenlét,  Önmarketing, önreklám,  Személyes márkaépítés

Csendes erő – Így építs személyes márkát introvertáltként!

Read Time:3 Minute, 6 Second

 

A személyes márkaépítés introvertáltként nem könnyű. De hidd el, hogy nem lehetetlen küldetés. Erre az én példám a bizonyíték. Mindjárt látni fogod te is, hogy mire gondolok!

Ismered azt az érzést, amikor tudod, hogy fontos lenne aktívnak lenni az online térben, de már a gondolattól is kimerülsz?

Pontosan erre gondoltam az előbb. Az állandó jelenléttel kapcsolatos stressz óriási kihívás nekünk, hiszen mi introvertáltként sokkal könnyebben kimerülünk a túl sok interakciótól. És ezek a mostani trendek, amik azt sugallják, hogy nem állhatsz le egy pillanatra sem további nyomást helyeznek ránk.

De van jó hírem: léteznek olyan stratégiák, amelyekkel hatékonyan építheted az online jelenléted anélkül, hogy teljesen kifacsarnád magad.

Olvass tovább, és hamarosan meglátod, hogy mire gondolok!

 

Miért fontos az online jelenlét?

 

Mielőtt a részletekbe belemerülnénk szeretném, ha te is látnád, hogy miért fontos az online jelenléttel, a személyes márkaépítéssel és az önmarketinggel foglalkozni.

Csak röviden:

  • ha látható vagy, akkor a potenciális ügyfelek könnyebben meg fognak találni
  • ha hitelesen jelensz meg az online térben, és bemutatod a szakértelmedet, akkor a célcsoportod szakértőként fog rád tekinteni
  • a kapcsolatépítés, partnerek megtalálása könnyebbé válik akkor, ha megmutatod magad és látható válsz az online térben

 

Hogyan csináld introvertáltként?

 

Személyes márkát építeni introvertáltként nem könnyű. Nekem az vált be, hogy elkezdtem jobban megismerni önmagam. Mikor rájöttem, hogy nem velem van a baj azért, mert nem működnek a nagy guruk által javasolt technikák, illetve nem lettem sikeres azokkal a módszerekkel, amik mások igen, az nagy megkönnyebbülés volt.

Tudatosan kezdtem el dolgozni azon, hogy átalakítsam a gondolkodásmódomat, és megtaláljam azokat a módszereket, amik végre illeszkednek a személyiségemhez, amikkel végre nem görcsbe rándult gyomorral ülök le dolgozni.

Neked is ezeket a lépéseket javaslom:

1.Válaszd ki a neked megfelelő platformokat

  • Ne akarj mindenhol jelen lenni
  • Fókuszálj 1-2 olyan platformra, ahol a célközönséged is jelen van
  • Válassz olyan felületeket, ahol komfortosan érzed magad

2.Tervezz előre

  • Készíts tartalomtervet hosszabb időszakra
  • Használj ütemező, időzítést támogató alkalmazásokat
  • Jelölj ki időt a tartalmak előkészítésére, amikor energikusnak érzed magad

3.Minőség a mennyiség helyett

  • Kevesebb, de értékesebb tartalom
  • Mélyreható elemzések, gyakorlati tippek
  • Személyes tapasztalatok megosztása

4.Építs be „offline” időszakokat

  • Szabj határokat: mikor vagy elérhető és mikor nem
  • Kommunikáld ezt követőiddel is
  • Használd ki az „offline” időt feltöltődésre, inspirációgyűjtésre

 

Praktikus tippek a személyes márkaépítéshez

 

Hoztam még néhány tippet, ami remélem, hogy neked is segíteni fog!

1.Használd az erősségeidet!

  • Jó vagy az írásban? Fókuszálj a blogbejegyzésekre, e-könyvekre.
  • Szeretsz beszélni, de nem kamera előtt? Próbáld ki a podcastingot.

2.Automatizálj, amit lehet!

  • E-mail sorozatok
  • Chatbotok az alapvető kérdések megválaszolására
  • Ismétlődő posztok ütemezése

3. Építs közösséget!

  • Zárt Facebook csoport egy jó eszköz ehhez
  • Készíts online kurzusokat, ahol a résztvevők egymással is kapcsolatba léphetnek
  • Tarts rendszeresen kérdezz-felelek napokat, ahol te irányítod a beszélgetést

4.Légy autentikus

  • Ne félj megosztani a kihívásaidat, küzdelmeidet
  • Mutasd meg a személyiséged introvertált oldalát is, ne titkold el, mert így azok figyelmét is fel tudod kelteni, akik hasonló helyzetben vannak
  • Építs erre: sok ügyfeled hasonló lehet hozzád

 

Emlékezz: az online jelenlét nem sprint, hanem maraton!

 

Ne ess abba a csapdába, hogy állandóan posztolnod kell. A konzisztencia fontosabb, mint a gyakoriság. Találd meg azt a ritmust, amit hosszú távon is fenn tudsz tartani.

 

Az online jelenlét célja nem az, hogy teljesen kimerítsd magad, hanem hogy kapcsolatba lépj azokkal, akiknek szükségük van a szolgáltatásaidra. Használd az introvertált tulajdonságaidat előnyödre: a mély gondolkodást, az empátiát, a jó hallgatási készséget. Ezek mind olyan értékek, amelyeket az ügyfeleid nagyra fognak értékelni.

 

Ne feledd: nem kell extrovertálttá válnod ahhoz, hogy sikeres legyél online.

Légy önmagad, és engedd, hogy az egyedi értékeid ragyogjanak!

 

Ha szeretnél ehhez egy komplex segítséget, akkor a kattints az alábbi képre, mert ez a tanfolyam nagyon sokat fog segíteni!

önmarketing, önreklám, önmarketing introvertált, önmarketing nyomulás nélkül, önreklám nyomulás nélkül, énmárka, személyes brand, személyes márka

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük