személyes márka tévhit, személyes márkat tévhitek, tévhitek énmárkaépítés, énmárka tévhitek
Online jelenlét,  Önmarketing, önreklám,  Személyes márkaépítés

3 személyes márka tévhit, ami akadályoz

Read Time:2 Minute, 3 Second

 

Business coachként tapasztalom, hogy nagyon sok személyes márka tévhit él a vállalkozók fejében.

Összegyűjtöttem az 3 leggyakoribbat azért, hátha téged is ezek akadályoznak a fejlődésben.

Nézzük!

 

3 személyes márka tévhit

 

Azért írok ma erről a 3 személyes márka tévhitről, mert azt látom, hogy sokakat ezek akadályoznak abban, hogy belevágjanak. Ha magadra ismersz, akkor se keseredj el! A felismerés már fél siker, hiszen ezzel tudatosul, hogy nem jó irányba haladsz. Itt az idő, hogy változtass a gondolkodásmódodon az alábbiak szerint!

 

1.A munkám magáért beszél!

 

Azt gondolod, hogy neked nem kell külön reklám, mert a te munkád magáért beszél? Sajnos manapság ez  már nem elég. Óriási a reklámzaj, rengeteg hozzád hasonló szakember célozza meg ugyanazokat az embereket, mint te. És hiába vagy te a legjobb, ha nem tud rólad senki.

Ilyenkor gyakran felmerül a kérdés, hogy mit lehet tenni?

A megoldás nem az, hogy mindenbe belekapsz és összevissza kapkodsz. Stratégiára van szükséged, és egy jól felépített személyes márkára, ami kiemel a reklámzajból.

 

2.Majd kitalálom, hogy ki legyek és sikeres leszek!

 

Többször hallottam már ügyféltől az első konzultáción, hogy segítsek neki kitalálni egy jó személyes márkát.

A válaszom mindig az, hogy ebben nem tudok segíteni. Persze ezen meg is döbbennek rendesen. De amikor elmagyarázom, hogy miért nem lehet a személyes márkát kitalálni, akkor megértik, hogy mire gondolok.

A személyes márka te vagy magad. Minden, amire szükség van egy erős márkához már ott van benned, csak elő kell hívni, és meg kell találni a módját, hogy meg tudd mutatni az embereknek azt, hogy miért téged érdemes választani. Csak az a személyes márka lehet erős, ami önazonos is egyben – hiszen szerepet egy életen át nem tudsz játszani.

 

3.Én nem építek márkát, mert utálom a nyomulást!

 

Utálod a nyomulást? Én is!

Mégis sikerült felépítenem egy országosan ismert márkát az előző vállalkozásomban. Hogyan csináltam?

A lényeg, hogy a személyes márkaépítés nem egyenlő az öncélú magamutogatással. Azzal, hogy állandóan magadat nyomod és kiteregeted a magánéletedet, nem fogsz erős márkát építeni. A személyes márkaépítés nem erről szól. Sokkal inkább arról, hogy megmutatod azt, hogy mindaz, amit te tudsz, amit te képviselsz, hogyan tud segíteni az embereknek. Megmutatod, hogy a célcsoportodba tartozóknak miért téged érdemes választani.

személyes márkaépítés célja tehát az, hogy az emberek megismerjenek téged, mint szakembert, lássák azokat az értéket és azt az egyediséget, amelyek szerint dolgozol. Ha meg tudod mutatni, hogy miért te vagy a legjobb választás a számukra, akkor gondolkodás nélkül téged fognak választani!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük