hitelesség, hitelesség növelése, hitelességedet, hogyan legyek hiteles, megbízhatóság, önmarketing, önreklám, személyesm márkaépítés, személyes brand, énmárka
Önmarketing, önreklám,  Személyes márkaépítés

3 módszer a hitelesség növeléséhez

Read Time:3 Minute, 33 Second

 

Hányszor láttál már olyan hirdetést, ami azt hirdeti, hogy egy csapásra megváltozik az életed, több ügyfeled és bevételed lesz?

Gondolom sokszor!

Mindannyian szeretnénk tudni a titkot, viszont az interneten árult sok hazugság miatt egyre inkább felerősödik a hitelesség kérdése.
Nem véletlen, hogy a hitelesség ma sokkal fontosabb, mint valaha.
Mutatom, hogy hogyan tudod te is növelni a márkád hitelességét!

 

Az „ígéretek”

 

Olvastál már hasonlókat?

  • „Csatlakozz most, és 6 hónap alatt 800%-kal megnő a bevételed!”
  • „Lépj be az előfizetői csoportomba, és fogyj 20 kg-ot 4 hét alatt!”
  • „Tudd meg, hogy hogyan lesz a blogodból 10 nap alatt jövedelmező vállalkozás!”

Biztos vagyok benne, hogy igen. A közösségi média elterjedésével ma már mindenki könnyen elérhet bárkit – legyen a világ bármelyik pontján. És sajnos van, aki ezekből meggazdagszik. De a másik oldalon ott áll a sok csalódott ember, akinek nem nő a bevétele, nem fogyott 20 kg-ot és nem is lett jövedelmező vállalkozása kevesebb mint 2 hét alatt.

Ők csalódnak. Ők legközelebb sokkal kritikusabbak lesznek. Ha őket akarod elérni, akkor sokkal többet kell tenned azért, hogy hiteles lehess a szemükben.

Az ilyen kamu vállalkozók óriás akadályt gördítenek elénk, becsületes vállalkozók elé az ilyen hazugságokkal. Ezt az akadályt csak úgy tudod leküzdeni, ha meggyőzöd őket a saját hitelességedről. A potenciális ügyfeled már bizonyítok akar látni arra, hogy mit csinálsz, hogyan csinálod, illetve ha veled dolgozik, akkor nem fog csalódni.

Hogyan csináld? Mit tehetsz?

 

3 módszer a hitelesség növelésére

 

A következőkben mutatok neked 3 módszert, ami tapasztalataim alapján kiválóan alkalmas a hitelesség növelésére, és segíthet átugrani azt az akadályt, amit a kétes eredetű ígéretek eléd gördítettek.

 

1.módszer: Ajánlások

 

Az ajánlás úgy működik, hogy megkéred azokat az embereket, akikkel együtt dolgoztál, hogy írjanak egy rövid visszajelzést a veled való közös munkáról. Ha vállalják, akkor még eredményesebb lehet ez a módszer, ha fotót is csatolnak a közös munkáról. Ez jelentős mértékben növeli a hitelességedet.

Ezeket az ajánlásokat tedd fel a honlapodra, tedd bele a hírleveleidbe, mutasd meg a közösségi médiában vagy az egyéb online/offline felületeiden.

Ha több terméked, szolgáltatásod van, akkor nyugodtan kérj mindegyikhez egy-egy ajánlást. Sőt, még jobb, ha többet kérsz. Ezek mind-mind hozzájárulnak a hitelesség növeléséhez.

 

2.módszer: Esettanulmányok

 

Az esettanulmányok többről szólnak, mint a pusztán a hitelességről. Arról szólnak, hogy az ügyfelet elviszed egy utazásra, ahol lehetővé teszed számára, hogy elképzelje önmagát a te ügyfeledként – amint eljut A-ból B pontba.

Tudom, hogy a sok teendőd miatt egy-egy esettanulmány megírása a listád végén szerepel. De hidd el, hogy megéri vele foglalkozni, mert az emberek kíváncsiak a valódi történetekre. Szeretnék látni, hogy kikkel és milyen eredménnyel dolgoztál együtt. Milyen volt a visszajelzés, milyen érzés volt az ügyfélnek a közös munka.

 

Hoztam egy kis segítséget ahhoz, hogyan építs fel egy ilyen esettanulmányt.
Nem kell bonyolult struktúrára gondolni, viszont az alábbiak szerepeljenek benne:

  • Mivel küzdött az ügyfél kezdetben?
  • Mit keresett? Mit szeretett volna elérni?
  • Miért döntött úgy, hogy veled dolgozik?
  • Mik voltak a veled való munka legjobb elemei?
  • Mik voltak a kézzelfogható eredmények?
  • Ajánlaná-e másoknak is a közös munkát?

 

Az ajánlásokkal szemben az esettanulmányok teljes történetek. Egyáltalán nem szükséges, hogy pontos idézetekből álljanak, bár egy-egy konkrét mondat idézése fontos lehet a hitelesség és a bizalomépítés szempontjából.

 

3.módszer: Egyedi tartalom

 

Az egyik legerősebb módszer, amikor saját, egyedi tartalmat hozol létre. Olyat, amelyben megmutatod a szakértelmedet, az egyedi gondolataidat és megoldásaidat, illetve meglátásaidat. Az egyedi és minőségi tartalom hatalmas mértékben növeli a hitelességet – lehetővé teszi számodra, hogy jobban megismerjenek téged, mint embert, az értékeidet és az egyediségedet.

A személyes márkának ebben óriás szerepe van. Korábbi vállalkozásomban én is erre alapoztam. Láttam, hogy sokan vannak, akik hasonló olajakat készítenek, viszont azt is láttam, hogy a legtöbb honlapon általános információk vannak az olajokról. Ezért elkezdtem blogolni, elkezdtem megosztani a gondolataimat, tippeket és tanácsokat gyűjtöttem a hidegen sajtolt növényi olajokról és arról, hogy mi hogyan használjuk őket.

Óriási sikere lett. Egy idő után már a téma szakértőjeként tekintettek rám, kérdésekkel fordultak hozzám, elkezdtek megbízni bennem az emberek. Mivel hiteles voltam a szemükben, ezért az általam ajánlott terméket választották – így a vállalkozásunk folyamatosan növekedett.

 

Ha használod ezeket a módszereket, ha nem akarod magad másnak mutatni, mint ami vagy, ha vállalod a valódi önmagad, akkor leszel igazán hiteles a célcsoportod szemében!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük